Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg Polska chce w 2015 r. nadal rosnąć szybciej niż rynek

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2015, 15:22
Carlsberg Polska chce w 2015 r. nadal rosnąć szybciej niż rynek

Carlsberg Polska, trzeci producent piwa na polskim rynku, chce w 2015 r. nadal umacniać pozycję na rynku i rosnąć szybciej niż polski rynek piwa. Carlsberg Polska wzrośnie pod względem sprzedaży wolumenowej o 2-3 proc., a wartościowo o 3-4 proc. - zapowiada prezes Carlsberg Polska Tomasz Bławat.

- Plany Carlsberg Polska na rok 2015 zakładają dalsze umacnianie pozycji rynkowej poprzez zwiększanie udziałów przy jednoczesnym budowaniu wartości. Będziemy to czynić w oparciu o kolejne innowacje i poszerzanie obecnej oferty. Konsumenci mogą już sięgać po unikalne puszki Carlsberga z limitowanej serii Vintage Label Series. W najbliższych tygodniach będą mogli również spróbować nowych orzeźwiających smaków Okocimia Radlera, Somersby oraz Carlsberga - mówi Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

- W tym roku planujemy, że Carlsberg Polska wzrośnie pod względem wolumenowej sprzedaży piwa o 2-3 proc., zaś wartościowo o 3-4 proc. - dodaje.

Mówi też, że aby zwięszać udziały w rynku Carlsberg Polska szuka luk rynkowych i rozbudowuje portfel o brakujące produkty, wprowada nowości.

Podkreśla, że w ubiegłym sezonie Carlsberg Polska wprowadził siedem nowości produktowych, a w rozpoczynającym się właśnie tegorocznym sezonie wprowadził już trzy. To odpowiedź Carlsberga na to, że polski konsument piwa jest już dojrzały, posiada dość szeroką wiedzę na temat piwa i oczekuje interesujących nowości świadomie po nie sięgając. Zaś kategoria piwa w Polsce jest już nasycona.

Carlsberg Polska osiągnęła w 2014 roku udziały ilościowe w rynku na poziomie 20,5 proc. (wzrost o 1,8 p.p.) i wartościowe 20 proc. (wzrost o 2 p.p.).

Firma wyprodukowała w 2014 roku ok. 8,5 milionów hektolitrów piwa. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 1,5 miliarda złotych.

Carlsberg Polska jest trzecim producentem piwa w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 20 proc. (dane za rok 2014).

Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast.

Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu, zaś łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe z Browaru Okocim oraz Okocim Radler.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH