Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg Polska pracuje nad innowacjami i nowościami; inwestuje w istniejące marki

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-04-2014, 14:01
Carlsberg Polska pracuje nad innowacjami i nowościami; inwestuje w istniejące marki
Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska

Carlsberg Polska pracuje nad innowacjami i nowościami, a także nad tym jakie nowe produkty z portfela Carlsberg Group można byłoby zaoferować polskim konsumentom. W tym roku spółka będzie inwestowała w marki Carlsberg, Somersby i skupi się też na dalszym rozwoju marek Harnaś, Okocim i Kasztelan Niepasteryzowany - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

- Pracujemy wciąż nad innowacjami i nad tym jakie nowe produkty z portfela Carlsberg Group moglibyśmy zaoferować polskim konsumentom. Taki plan jest przygotowany, więc na pewno będą nowości, ale wprowadzane w spokojnym, organicznym tempie. Stawiamy na zrównoważony rozwój - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Nie patrzymy na to w kategoriach rocznych, bo wprowadzenie marki na rynek i zaoferowanie jej konsumentom to jest dopiero początek - dodaje odpowiadając na pytanie ile nowych marek spółka może wprowadzać rocznie i jakie jeszcze marki może wprowadzić do Polski z portfela Carlsberg Group.

- Zwykle potrzeba od trzech do pięciu lat, żeby taką markę ustabilizować na rynku, wybudować do odpowiedniej skali i jest to spore wyzwanie. Nie mamy takiej ambicji, aby co roku wprowadzić np. trzy marki - mówi również.

Prezes zaznacza też, że w tym roku Carlsberg Polska będzie inwestowała w marki Carlsberg, Somersby, ale też skupi się na dalszym rozwoju marek Harnaś, Okocim i Kasztelan Niepasteryzowany.

- W tym roku kończymy inwestycję w rozbudowę Browaru w Sierpcu rozpoczętą w roku ubiegłym na kwotę 187 milionów złotych. Większość z tej kwoty będzie wydana w tym roku. W tym momencie jest to dla nas najważniejsza inwestycja - podkreśla Bławat.

- Dodatkowo inwestujemy w nasze marki np. w markę Carlsberg, w Somersby, skupiamy się również na dalszym rozwoju marek Harnaś, Okocim i Kasztelan Niepasteryzowany. Jeśli chodzi o kolejne lata na razie nie mamy sprecyzowanych i potwierdzonych planów. Rozpatrujemy ewentualny wzrost mocy produkcyjnych w obszarze butelkowania - dodaje.

W czerwcu 2014 roku chce moce produkcyjne Carlsberg Polska, dzięki inwestycji w rozbudowę Browaru Kasztelan w Sierpcu, wzrosną do ok. 8,5 miliona hektolitrów rocznie.

Carlsberg Polska zwiększył w 2013 roku udziały w rynku piwa wolumenowo do ok. 20 proc. z 18,5 proc. w 2012 roku, a wartościowo do 19,4 proc. z 17,8 proc.

W 2013 roku, ten trzeci na rynku polskim producent piwa, wyprodukował ok. 7,0 milionów hektolitrów piwa.

Carlsberg Polska, należący do duńskiego koncernu piwnego Carlsberg, ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły nowe marki, tj. Grimbergen, piwa sezonowe Okocim oraz Okocim Radler.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.