Carlsberg Polska pracuje nad poprawą łańcucha dostaw

Carlsberg Polska wciąż pracuje nad poprawą łańcucha dostaw i potrzebuje jeszcze roku lub dwóch, aby osiągnąć zakładane wskaźniki i parametry oraz poprawę jakości serwisu dla klientów – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
- Łańcuch dostaw to obszar, w którym nigdy nie jest tak, żeby nie mogło być lepiej, więc ciągle nad tym pracujemy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.
- Powstanie większych mocy magazynowych i logistycznych w Browarze w Sierpcu spowodowało w pewnym stopniu przebudowanie naszego sposobu zaopatrywania klientów - dodaje.
- Potrzebujemy jeszcze roku lub dwóch, aby ustabilizować sytuację i osiągnąć zakładane wskaźniki i parametry, czyli poprawić jakość serwisu dla naszych klientów. To zdecydowanie jest celem naszych inwestycji – mówi również Tomasz Bławat.
Carlsberg Polska, z udziałem w rynku na poziomie ok. 20 proc., jest trzecim producentem piwa w Polsce, po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec.
Ma w swoim portfelu takie marki jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe Okocim oraz Okocim Radler.
Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!