Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Carlsberg Polska przeprowadza rebranding marki Harnaś. Nowy smak, nowe opakowanie

Carlsberg Polska przeprowadza zmiany w wyglądzie i smaku marki Harnaś. W ramach odświeżenia marki, piwo Harnaś zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań.

Carlsberg Polska przeprowadza rebranding marki Harnaś. Nowy smak, nowe opakowanie
fot. materiały prasowe

- Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa. Chcieliśmy, aby każdy konsument, który spróbuje Harnasia, miał pewność, że trzyma w ręku dobre, solidnie uwarzone piwo. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana zachęci nie tylko dotychczasowych, ale także nowych konsumentów do spróbowania odmienionego Harnasia – mówi Patrycja Skierska, Brand Manager marki.

Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne. Na odświeżonych etykietach postać bohatera marki została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została znacząco powiększona. Postać Harnasia umieszczona jest na tle oświetlonych słońcem polskich górskich szczytów.

Zmianie uległ również logotyp - belka z logotypem stała się prosta i statyczna.Zachowana została charakterystyczna kolorystyka Harnasia – czerwień, granat i biel. Nowe opakowania zyskały więcej lekkości i elegancji, a jednocześnie wyróżniają się na sklepowych półkach.

Harnaś w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe. Za kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska.

Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat. W tym okresie zyskała bardzo stabilną pozycję i miliony wiernych konsumentów.

Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    piwo Harnaś RSS ALERT    /    Patrycja Skierska RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Andrzejek 2019-01-23 00:41:09
    Ale nic o smaku nie napisaliście poza tym że lepszy, opiszcie co tam się zmieniło? Więcej kukurydzy, mniej słodu? Dodatkowa szyszka chmielu na hektolitr?
  • Leon 2019-01-30 21:29:50
    Lepszy smak a cena ta sama ... normalnie CUD
  • radek 2019-02-16 09:15:57
    nowy smak to jakiś dramat... dodają syrop z pszenicy i słodu jęczmiennego
  • slabik 2019-02-25 18:56:21
    Niestety nie dobre, za słodkie, stary Harnaś był zdecydowanie lepszy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.88.220.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.