Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg Polska stawia na nowości produktowe

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2015, 15:03

Carlsberg Polska, trzeci producent piwa na polskim rynku, stawia na nowości produktowe. W ubiegłym sezonie wprowadził siedem nowości, a w rozpoczynającym się właśnie tegorocznym sezonie wprowadził trzy.

Prezes Carlsberg Polska Tomasz Bławat podkreśla, że polski konsument piwa jest już dojrzały, posiada dość szeroką wiedzę na temat piwa i oczekuje interesujących nowości świadomie po nie sięgając.

- Kategoria piwa w Polsce jest już nasycona, dlatego szukamy luk rynkowych i patrzymy czego nam brakuje jeszcze w portfelu i to będziemy budować - mówi Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

- Od 3 marca wprowadziliśmy na rynek trzy nowości: Carlsberg Nox, Somersby Elderflower z kwiatu czarnego bzu oraz Okocim Radler Cola z limonką - dodaje.

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów w zeszłym sezonie Carlsberg Polska wprowadził siedem nowości: Carlsberg Citrus, jeżynowe Somersby Blackberry, Okocim Radler o smaku grejpfruta i limonki, nowe smaki bezalkoholowego Karmi - Tiramisu i Żurawina, specjalności z Browaru Okocim - do obecnych w stałej ofercie Portera i Pszenicznego dołączyło piwo Niepasteryzowane i piwo Palone. W sprzedaży ponownie znalazły się piwa sezonowe pod marką Browaru Okocim: Okocim Wielkanocne, Okocim Świętojańskie, Okocim Dożynkowe oraz Okocim Świąteczne, każde w limitowanej edycji.

Wśród piw smakowych na uwagę zasługuje marka napoju piwnego Somersby, która w 2014 roku znacząco zwiększyła sprzedaż. Pozostałe marki konsekwentnie realizowały swoje strategie, co przełożyło się na wyniki sprzedaży. Harnaś, Kasztelan i Okocim utrzymały swoją pozycję w gronie TOP 10 marek, zwiększając swoje udziały.

Prezes podkreśla, że marka Kasztelan Niepasteryzowany zanotowała wzrost ilościowy o 37 proc. , Somersby - o 36 proc., Okocim Jasny Pełny - o 34 proc., a Okocim Radler - o 64 proc.

Carlsberg Polska wyprodukował w 2014 roku ok. 8,5 milionów hektolitrów piwa. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 1,5 miliarda złotych.

Carlsberg Polska jest trzecim producentem piwa w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 20 proc. (dane za rok 2014).

Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast.

Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu, zaś łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe z Browaru Okocim oraz Okocim Radler.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH