Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Carlsberg Polska szykuje masę nowości na 2019 po udanym 2018 r, idzie za głosem konsumentów

Carlsberg Polska szykuje  nowości oraz działania komunikacyjne na 2019 rok  idąc za głosem konsumentów, po tym jak w ubiegłym roku firmie udało się wprowadzić na rynek sporo bardzo dobrze przyjętych nowości z kategorii m.in. radlerów, piw smakowych i bezalkoholowych oraz piw premium – mówi Wojciech Żabiński, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.

Carlsberg Polska szykuje masę nowości na 2019 po udanym 2018 r, idzie za głosem konsumentów
Wojciech Żabiński, wiceprezes Carlsberg Polska fot. spółka

- Widzimy, że konsumenci szukają piw smakowych, różnorodności, nowych smaków, marek premium i coraz ciekawszych piw – mówi Wojciech Żabiński. Dlatego też  Carlsberg Polska wprowadził w 2018 r. m.in. markę Birell, czyli piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznych.

- Widać, że piwa bezalkoholowe to mocny trend i będziemy kontynuować inwestycje w piwa bezalkoholowe również w 2019 roku – mówi też wiceprezes.

Z kolei piwo Źatecky Leżak, wprowadzone pod koniec 2017 roku, zanotowało gigantyczny wzrost sprzedaży w ubiegłym roku sięgający 220 proc. choć z niedużej bazy- Piwo Żateckie to największa innowacja w grupie Carlsberg. Cieszymy się, że wstrzeliliśmy się w trend poszukiwania przez konsumentów czeskich piw – mówi Wojciech Żabiński.

Zapowiada, że w 2019 roku Carlsberg planuje szereg nowości. Wprowadzony już został na rynek nowy Harnaś z odświeżonym opakowaniem i nową szatą graficzną. W najbliższych miesiącach zostanie też wprowadzona nowa platforma komunikacyjna marki Harnaś.

Wojciech Żabiński mówi, że w przypadku marki Somersby, w tym roku oprócz odświeżenia szaty graficznej, opakowań i nowej komunikacji, wprowadzony został nowy smak. Na rynku pojawił się właśnie wariant  mango&lime i już został dobrze przyjęty przez konsumentów.

Z kolei marka Okocim przeszła delikatne zmiany na etykietach, a ponadto pojawiają się już nowe smaki: Okocim Radler Malina z borówką amerykańską oraz warianty 0,0%: Jabłko z czereśnią, Sycylijska Pomarańcza z limonką, Wiśnia z pigwą oraz  Okocim Jasne Okocimskie 0,0%.

Pracowity 2018 r.

W 2018 roku Carlsberg Polska zanotował wolumenowy wzrost sprzedaży o 3,4 proc., a wartościowy o 7,2 proc. Udział w rynku piwa był stabilny i wyniósł – pod względem wartości – 19,4 proc.  Sprzedaż piw premium firmy wzrosła pod względem wartości o 34 proc., a piw bezalkoholowych o 42 proc.

Marka Somersby zanotowała wzrost wartościowy o 46 proc.,. marka Okocim  o 9 proc., bezalkoholowa marka Karmi – wzrost o 27 proc., a marka Carlsberg – 8 proc.    

Carlsberg Polska miał pracowity 2018 rok.  Wojciech Żabiński mówi, że Carlsberg Polska odświeżył w 2018 r. markę Kasztelan, która zyskała nową szatę graficzną. -To największa marka w segmencie piw niepasteryzowanych – mówi wiceprezes Carlsberg Polska.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    radlery RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    piwa premium RSS ALERT    /    piwa bezalkoholowe RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    Okocim RSS ALERT    /    Wojciech Żabiński RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.