Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg w ramach strategii zrównoważonego rozwoju wspiera Business Run 2017

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 30-08-2017, 10:19
Carlsberg w ramach strategii zrównoważonego rozwoju wspiera Business Run 2017
fot. materiały prasowe

Carlsberg Polska po raz kolejny angażuje się w ogólnopolską sztafetę charytatywną i w ramach strategii zrównoważonego rozwoju wspiera Business Run 2017. Firmę będzie reprezentować 12 drużyn – wolontariuszy z różnych części Polski, którzy pobiegną, by wspierać osoby z niepełnosprawnością ruchową. W tym roku po raz pierwszy marka Carlsberg z wariantem Non Alcoholic została jednym ze sponsorów głównych biegu w Warszawie.

- Zrównoważony rozwój to ważna część naszej strategii biznesowej. Promujemy odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, działamy na rzecz obiegu zamkniętego opakowań i angażujemy naszych pracowników w wolontariat. Cieszymy się, że w tym roku w Business Run weźmie udział czterokrotnie więcej zawodników niż w latach ubiegłych. To pokazuje, że zarówno świadomość jak i chęć pomocy innym wśród naszych pracowników znacząco rośnie - mówi Beata Ptaszyńska–Jedynak, dyrektor ds. komunikacji w Carlsberg Polska.

Grupa Carlsberg wyznaczyła w czerwcu 2017 r. nowe cele zrównoważonego rozwoju. Jednym z nich jest promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Firma zobowiązała się do zapewnienia konsumentom 100% dostępności piw bezalkoholowych do 2022 r., a do 2030 r. piwa bezalkoholowe mają być dostępne w każdej sytuacji, w której konsument będzie sięgał po alkohol. Zaangażowanie marki Carlsberg (wariant Non Alcoholic) w tego typu imprezy, w naturalny sposób wpisuje się w założenia nowej strategii.

- Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe głównie ze względu na chęć orzeźwienia i ugaszenia pragnienia, nie tylko wieczorem, ale również w ciągu dnia, przy różnych okazjach. Wzrost popularności piw bezalkoholowych to także efekt większej świadomości na temat zrównoważonego stylu życia, którego elementem jest zbilansowana dieta oraz odpowiedzialna konsumpcja alkoholu - mówi Joanna Dmochowska, Senior Brand Manager.  

- Wszyscy zawodnicy będą mogli ugasić pragnienie po biegowym wysiłku puszką Carlsberg Non Alcoholic, która będzie rozdawana w miasteczku biegowym - dodaje.

Business Run to największy charytatywny bieg sztafetowy w Polsce. W tym roku odbędzie się w 8 największych miastach: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Lublinie. 5-osobowe drużyny pokonają w sumie 21 kilometrów (po 4,2 km każdy zawodnik), aby wspierać najbardziej potrzebujących. Zawodnicy Carlsberg Polska pobiegną w 6 miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH