Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg wszedł na rynek detaliczny z piwem bezalkoholowym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-08-2016, 12:24
Carlsberg wszedł na rynek detaliczny z piwem bezalkoholowym
fot. Carlsberg Polska

Marka Carlsberg w lipcu tego roku wprowadziła na rynek detaliczny nowość – bezalkoholowy Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l. Do tej pory bezalkoholowy Carlsberg był dostępny w lokalach gastronomicznych tylko w butelce. To odpowiedź Carlsberga na coraz silniejszą popularność tego segmentu rynku piwa.

Piwa bezalkoholowe zyskują obecnie coraz większą popularność na polskim rynku. W 2015 roku ich udział stanowił wartościowo 1,2 proc. vs 1 proc. w 2014 i ilościowo 0,8 proc. vs 0,7 proc. w 2014. Łącznie piwo bezalkoholowe i niskoalkoholowe (definiowane jako zawierające od 1,6 proc. do 3,9 proc. alkoholu) stanowiło w 2015 roku 2,9 proc. wolumenowo i 3,7 proc. wartościowo w rynku piwa.

Dynamika sprzedaży łącznie obu segmentów jest znacząca - w 2015 roku było to 16 proc. ilościowo i 19 proc. wartościowo.

Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe głównie ze względu na chęć orzeźwienia i ugaszenia pragnienia, nie tylko wieczorem, ale również w ciągu dnia, przy różnych okazjach.

Wzrost popularności piw bezalkoholowych można także szukać w modzie na zdrowy styl życia, którego elementem jest zbilansowana dieta oraz odpowiedzialna konsumpcja alkoholu. Carlsberg Non Alcoholic jest odpowiedzią na ten trend.

Z piw niskoalkoholowych Carlsberg Polska oferuje obecnie Okocim Radler limonka oraz Okocim grejpfrut z limonką. Z piw bezalkoholowych do tej pory dostępne było Karmi w czterech smakach: classic, żurawina, pomarańcza z granatem oraz tegoroczna nowość - Karmi o smaku grejpfruta i pomelo. Carlsberg Non Alcoholic jest uzupełnieniem tej oferty. Rekomendowana cena za puszkę dla konsumentów to 2,99 zł.

Wprowadzając wariant bezalkoholowy, marka Carlsberg zrobiła kolejny krok w kierunku innowacji produktowych, które kształtują i zaspokajają potrzeby współczesnych konsumentów.

Carlsberg Polska to trzeci największy producent piwa w Polsce, z udziałem ilościowym w rynku na poziomie 21,1 proc. (dane za rok 2015). Ma w swoim portfelu takie marki jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe Okocim oraz Okocim Radler.

Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 494) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.