Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Casualowy piątek: Marki czeskie zmieniają świat piwa

Kompania Piwowarska regularnie inwestuje w rynek HoReCa. W tym roku Browar postanowił poszerzyć swoją działalność w tym sektorze, otwierając własne restauracje pod szyldem Kozlovna, w których główną rolę gra piwo czeskiego pochodzenia Kozel.

Casualowy piątek: Marki czeskie zmieniają świat piwa
casualowy piątek
fot. materiały prasowe

Jak mówi nam Piotr Tomalak, dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej, rynek gastronomiczny jest jednym z kluczowych segmentów w strategii Browaru.

– Jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej Kompanii Piwowarskiej jest budowanie doświadczeń piwnych dla konsumentów w lokalach gastronomicznych, a marki czeskie doskonale się do tego nadają. Nie tylko dzięki ogólnym pozytywnym skojarzeniom, jakie wywołują u nas Czechy, ale przede wszystkim za sprawą pierwszorzędnej jakości pochodzących stamtąd piw i całej towarzyszącej im otoczki. Marki czeskie zmieniły i dalej zmieniają świat piwa. Kozel jest największym czeskim lagerem na świecie, a tę pozycję udało mu się osiągnąć poprzez sukcesywne budowanie jakości serwowania – najlepiej nalane i zaserwowane piwo to synonimy marki Kozel – tłumaczy Piotr Tomalak.

Pozytywne skojarzenia z Czechami i tamtejszym piwem zdecydowały o otwarciu przez Kompanię Piwowarską własnych restauracji.

– Kozlovna to dla nas w pewnym sensie nowa jakość. Pierwsza sieć lokali dedykowana konkretnemu piwu z portfela KP. Jednocześnie wierzymy w sukces tego projektu – i mimo że w Polsce działają dopiero dwa lokale, już teraz planujemy otworzyć restauracje Kozlovna we wszystkich dużych miastach – mówi dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.

– Trendy na rynku i spożycie piwa w gastronomii wydają się sprzyjać takim miejscom jak Kozlovna. Lokale, w których można napić się ciekawych, awangardowych piw i spróbować nowych stylów czy sposobów serwowania – czyli przeżyć swoiste piwne doświadczenie – pojawiają się systematycznie już od kilku lat i wciąż nie brakuje im klientów. I choć cała kategoria piwna wolumenowo jest stabilna i rośnie tylko nieznacznie rok do roku, to wartościowo osiąga dwucyfrowe wzrosty. To pokazuje tylko, że konsumenci nie piją więcej, tylko lepiej, i chętniej wybierają piwa premium. Są gotowi zapłacić więcej za niepowtarzalne i wyjątkowe doświadczenia, stawiając na jakość piwa i najlepszy serwis – i właśnie tego mogą się spodziewać po piwach KP – dodaje Piotr Tomalak. 

Czytaj więcej w Strefie Premium: Kopania Piwowarska inwestuje w rynek HoReCa i buduje sieć własnych restauracji (duży wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    kozel RSS ALERT    /    Kozlovna RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    rynek HoReCa RSS ALERT    /    restauracja RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    casualowy piątek RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • kozlovny 2019-07-30 10:53:29
    a czy kozel nie jest warzony w Polsce ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.