Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Casualowy piątek: Niszowe alkohole chcą budować markę polskiej wódki

Analizy firm konsultingowych wskazują, że rynek niszowych, nietworzonych przez wielkie korporacje marek alkoholi jest przyszłościowy i jest na nim miejsce dla nowych graczy – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dorota Żylewicz–Nosowska, właścicielka marki Frant. Obecnie okowitę Frant Wildflower można kupić w wybranych sklepach specjalistycznych oraz restauracjach w Polsce.

Casualowy piątek: Niszowe alkohole chcą budować markę polskiej wódki
casualowy piątek
fot. materiały prasowe

Marka Frant zadebiutowała na rynku jesienią ubiegłego roku. Swoje portfolio opiera na niszowych alkoholach i wódkach premium pochodzących z Polski.

– Frant powstał na przecięciu kilku obserwacji zarówno lokalnego rynku jak i globalnego kontekstu. Pracując w branży wina i alkoholi premium zauważyłam, że wiele świetnych pomysłów na polskie wódki i okowity nie znajduje ujścia w postaci finalnego produktu, który mogą kupić koneserzy na świecie. Często są to niewielkie produkcyjne serie pasjonatów lub wręcz eksperymenty zbyt odważne dla dużych producentów nastawionych na duże wolumeny i niewielkie marże. Kolejne produkty, które będą wypuszczane pod marką Frant, to ciekawe, innowacyjne receptury doceniane przez koneserów – tłumaczy Dorota Żylewicz–Nosowska.

– Produkty sprzedawane na świecie jako polska wódka, poza wyjątkami, to współcześnie dość nijaki, pozbawiony charakteru płyn dyskusyjnego pochodzenia, który wypija się szybko i bez większej refleksji nad jego smakiem i proweniencją. Naszym zdaniem nie buduje to, długofalowo, marki polskiej wódki, a z pewnością nie wykorzystuje potencjału skojarzenia “Polska-wódka” – dodaje.

Zdaniem twórców wódki Frant działania niszowych producentów trunków na niewielką skalę, stawianie na jakość oraz bezpośredni kontakt z klientami jest szansą na zbudowanie swojej pozycji na rynku alkoholi.

– Paradoksalnie naszym atutem jest niewielka skala. Wielkie koncerny alkoholowe robią wszystko, żeby udawać niewielkie, niszowe marki tworzone oddolnie. My nie musimy tworzyć takiej legendy, bo w naszym przypadku jest to po prostu nasza historia. Nie oferujemy barmanom czy sommelierom programów lojalnościowych i zagranicznych wyjazdów ani parasolek i leżaków, tylko bardzo dobry produkt i bezpośrednią relację z osobami ten produkt tworzącymi. Mamy ten komfort, że Frant jest oferowany w miejscach, w których jakość jest na pierwszym miejscu – ocenia Dorota Żylewicz–Nosowska.

Czytaj więcej w Strefie Premium: Właścicielka marki Frant: Rynek niszowych marek alkoholi jest przyszłościowy (wywiad)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frant RSS ALERT    /    casualowy piątek RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Dorota Żylewicz–Nosowska RSS ALERT    /    polska wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.