Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Casualowy piątek: O kobietach, które stworzyły własny browar i warzą piwo

Hoplala to pierwszy browar rzemieślniczy prowadzony wyłącznie przez kobiety. Połączyła je miłość do piwa rzemieślniczego, a także wszystkiego co naturalne, świeże i polskie. Jak mówią same o sobie: "Warzymy piwa, na jakie same mamy ochotę".

Casualowy piątek: O kobietach, które stworzyły własny browar i warzą piwo
casualowy piątek
fot. materiały prasowe

Browar Hoplala tworzy grupa kobiet o różnych osobowościach i stylu życia. Jest ich osiem. I jak można zauważyć po portfolio browaru, prężnie działają. Obecnie w ofercie Hoplali jest już 14 różnych piw o wyszukanych smakach i nazwach. 

– Lubimy budować historie, dlatego każde z naszych piw obrazuje cząstkę kobiecej osobowości. Z wieloma z nich utożsamiamy się. W tworzeniu etykiet, które oparte są na nazwach, a nie na obrazie, skupiamy się na pozytywnym przekazie, bo kto mógłby być lepszą kompanką piwnego popołudnia niż Piękna Mądra Zdolna (Pale Ale), czy doprawiona pieprzem Przyjaźń czy Kochanie (Witbier z truskawkami i pieprzem) – mówi Dominika Diller, właścicielka browaru Hoplala.

– Warzymy piwa, na jakie same mamy ochotę - aromatyczne, naturalne, z użyciem produktów najwyższej jakości. Dbamy o to, aby nasz produkt był całkowicie naturalny, warzony przy użyciu jedynie tradycyjnych metod piwowarskich. Nie używamy aromatów ani sztucznych dodatków – dodaje. 

Panie z Hoplali nie posiadają własnej warzelni, a podnajmują instalację w podwarszawskim browarze Perun, co może nie być łatwym rozwiązaniem w coraz bardziej konkurencyjnym rynku piw kraftowych. 

– Rynek rośnie bardzo szybko, dlatego musimy nadążać z produkcją piwa przy zachowaniu wysokiej jakości, do której konsumenci się szybko przyzwyczajają. Tradycyjny proces browarniczy musi zostać zachowany. Nie istnieje droga na skróty. Pracujemy jako manufaktura, dlatego za nasze duże osiągnięcie uważamy utrzymywanie tak samo wysokiej jakości produktu, smaku i receptury w każdej kolejnej warce. Ta stabilność pozwala nam budować długotrwałe relacje zarówno z dystrybutorami, jak i finalnymi konsumentami naszych piw – ocenia Dominika Diller.

Piwa pod szyldem Hoplala są dostępne w sklepach specjalistycznych, w sieciach handlowych i w wybranych sklepach tradycyjnych. Swoją ofertę browar kieruje również na rynek HoReCa.

– Z trzyletnim doświadczeniem na polskim rynku przetestowałyśmy jakość naszego produktu, to, jak długo jest stabilny oraz z jakim odzewem ze strony konsumentów się spotyka. Zbudowałyśmy szeroką sieć dystrybucji naszych piw. W ciągu ostatniego roku Hoplala potroiła swoją sprzedaż. W dużych sieciach handlowych, w których jeszcze nie tak dawno nasze piwa były na testach, teraz znalazły się w stałej ofercie – analizuje właścicielka browaru Hoplala.

Czytaj więcej w Strefie Premium: Właścicielka browaru Hoplala: Każde z naszych piw obrazuje cząstkę kobiecej osobowości (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hoplala RSS ALERT    /    browar RSS ALERT    /    Dominika Diller RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa kraftowe RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.220.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.