Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Casualowy piątek: Piwo lubi dobrą pogodę

Strona 2 z 3

Pogoda ma także wpływ na wybory poszczególnych rodzajów piw przez konsumentów.

– Im cieplej za oknem, tym lżejszych i bardziej orzeźwiających piw poszukują konsumenci. Przy czym określenie „lżejsze” nie oznacza wyłącznie jasnych piw o wyważonym smaku, ale także piwa z mniejszą zawartością procentów. Gdy pogoda dopisuje, z półek znika przede wszystkim klasyczny lager. Dobrze schłodzony, zwieńczony gęstą pianą, jest popularnym wyborem polskich piwoszy, o czym świadczy fakt, że odpowiada on niezmiennie za ok.76 proc. rynku. Konsumenci mający ochotę na „jasne pełne”, najczęściej sięgają po Żubra i Tyskie. Oba te piwa są nie tylko niekwestionowanymi liderami swojego segmentu, ale także całego piwnego rynku – łącznie odpowiadają za niemal ¼ wolumenu piwa sprzedawanego w Polsce. Obok lagera w koszyku piwoszy w sezonie częściej goszczą radlery, czyli niskoalkoholowe miksy piwa z lemoniadą – wyjaśnia Joanna Kwiatkowska z Kompanii Piwowarskiej.

Moda na piwa bezalkoholowe i smakowe

Rośnie popularność piw bezalkoholowych. Coraz więcej konsumentów z różnych względów rezygnuje ze spożywania alkoholu, ale chce delektować się smakiem piwa. Zwłaszcza w wolne dni podczas majówki. Dostrzegają to koncerny piwne, które stale poszerzają swoje oferty o bezalkoholowe warianty.

– W ciepłe dni konsumenci chętnie gaszą pragnienie także piwem bezalkoholowym, które doskonale wpisuje się w szybko zyskujący na popularności trend zrównoważonego, aktywnego stylu życia. Osoby wybierające piwo „bez procentów”, takie jak Lech Free 0,0%, nie muszą iść na kompromis – mogą cieszyć się prawdziwym piwnym smakiem, za to bez alkoholu i z obniżoną kalorycznością. Lech Free 0,0 proc. to więc świetny wybór dla tych, którzy zdecydują się na aktywny wypoczynek podczas majówki lub po prostu dbają o dietę, ale nie chcą rezygnować z przyjemności płynącej z konsumpcji ich ulubionego trunku – ocenia kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

Trend na piwa bezalkoholowe mocno nasilił się w minionym roku i z pewnością będzie rozwijać się w 2019 r. Wiodącą rolę wśród piw bez alkoholu lub o jego niskiej zawartości odgrywają połączenia piw z lemoniadą, co powoduje regularnie pojawiające się nowe pozycje piw smakowych w portfolio producentów piw.

więcej informacji:

Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Asahi Group RSS ALERT    /    Joanna Kwiatkowska RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    Majówka RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    piwo bezalkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Łukasz 2019-04-29 15:19:18
    To artykuł? To reklama!
  • PradawnyZnawca 2019-04-30 23:09:24
    Piwo lubi dobra pogodę, a pogoda dobre piwo. Najbardziej zatem Perłe. Swietny browar na majówkowe wyczyny :)
    • troy 2019-05-23 19:15:42
      Na 100 procent się zgadzam, moje ulubione :D

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.109.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.