Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Casualowy piątek: Polacy coraz chętniej sięgają po koktajle (wywiad)

Marka Martini wprowadziła nowy produkt do portfolio wermutów – Martini Fiero. Fiero jest pierwszą nowością zaprezentowaną przez Martini od czterdziestu lat. O nowym produkcie i strategii marki opowiada serwisowi portalspozywczy.pl Agata Ranachowska, Brand Manager Martini.

Casualowy piątek: Polacy coraz chętniej sięgają po koktajle (wywiad)
casualowy piątek
fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2019, 20:13

Portalspozywczy.pl: W tym roku, po raz pierwszy od blisko 40. lat, w portfolio Martini pojawił się nowy produkt. Skąd taka decyzja?

Agata Ranachowska, Brand Manager Martini: Wermuty Martini to ponad 150 lat tradycji marki, która jest i pozostanie niezmienna jako część DNA marki, podobnie jak poczucie stylu i włoska radość życia, którą afirmujemy poprzez okazję aperitivo. Natomiast sam rynek wermutów w Polsce jest zdominowany przez klasyczny wariant Bianco. Konsumenci, zwłaszcza millenialsi, oczekują odświeżenia kategorii zarówno w aspekcie dostępnych wariantów oraz sposobu ich konsumpcji. W kwietniu 2017 Martini Fiero zostało wprowadzone w Niemczech, a już po 18 miesiącach wyniki sprzedaży pokazują, że Fiero spotkało się z pozytywnym odbiorem i zyskało nowych zwolenników. Wierzymy, że tak będzie i u nas.

W jaki sposób powstaje nowy produkt Martini? Co decyduje o jego smaku, wyglądzie, opakowaniu? Jak to było w przypadku Martini Fiero?

Produkty Martini zawsze odwołują się do dziedzictwa marki. Produkt wyróżniają ręcznie zbierane, suszone na słońcu skórki pomarańczy z rejonu Morza Śródziemnego i tradycyjna technika produkcji zachowująca bogactwo eterycznych olejków. To co wyróżnia Fiero, to fakt, iż jest to pierwszy wermut w rodzinie Martini skomponowany do łączenia z tonikiem.

Premiera nowego wermutu zbiegła się z rozpoczynającym się festiwalem Restaurant Week, w który jest zaangażowana marka Martini. Rozumiem, że będzie to okazja do poznania smaku nowego Martini?

Tak. Podczas tej edycji Restaurant Week, do każdego serwowanego posiłku goście otrzymają koktajl Martini Fiero&Tonic na bazie najnowszego wermutu. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o właśnie aperitivo, czyli o spędzaniu czasu razem przy przekąskach i rozmowach. Jesteśmy przekonani, że orzeźwiająca kompozycja smaków będzie idealnie komponować się z daniami serwowanymi podczas Restaurant Week, zaostrzający apetyt festiwalowiczów.

Wspomnieliśmy o festiwalu Restaurant Week. A jakie inne działania kierują Państwo na rynek HoReCa?

Podczas najbliższej edycji festiwalu kulinarnego Resturant Week, w ramach współpracy z marką, konsumenci sięgną po 100.000 festiwalowych koktajli. Oczywiście przewidujemy wsparcie w gastronomii: promocje w lokalach oraz zespoły aktywacyjne zachęcające do spróbowania nowości. Produkt będzie mieć zapewnioną widoczność w punktach sprzedaży i będzie dostępny w szerokiej dystrybucji od połowy kwietnia.

więcej informacji:

Martini RSS ALERT    /    Martini Fiero RSS ALERT    /    wermut RSS ALERT    /    koktajle RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    casualowy piątek RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek wermutów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.