Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

CEDC i Baltona wspólnie stworzyły nową oprawę marki Żubrówka

Firma CEDC, lider rynku wódek w Polsce oraz producent Żubrówki, wraz z Baltona DutyFree, prezentują nową oprawę legendarnej polskiej marki. Dedykowana wyłącznie Żubrówce przestrzeń otwarta pod koniec stycznia tego roku, zajmuje kilkadziesiąt metrów kwadratowych w nowym sklepie Baltona DutyFree na lotnisku Chopina w Warszawie.

CEDC i Baltona wspólnie stworzyły nową oprawę marki Żubrówka
fot. materiały prasowe

- Miło mi poinformować, że wraz z otwarciem nowego sklepu Baltona DutyFree na lotnisku Chopina w Warszawie, pasażerowie będą mogli nie tylko kupić legendarną Wódkę Żubrówka, ale również  zapoznać się z jej historią. Propozycja naszego wieloletniego partnera, firmy CEDC, idealnie wpisuje się w koncepcję stworzenia nowoczesnej przestrzeni dutyfree na lotnisku Chopina. Nowa odsłona sklepu to nowatorski design oraz niekonwencjonalna i ciekawa aranżacja przestrzeni. Chcemy wyróżnić się sense of place i pokazać w nowoczesny sposób to, co odlatujący pasażerowie mogą zabrać z Polski. Najlepsze polskie marki zasługują na to, aby być zapamiętane, a temu służy przyciągająca wzrok oprawa – mówi Piotr Kazimierski, prezes zarządu Baltona.

- Z ponad 500-letnią tradycją, Żubrówka jest jedną z ikon Polski na świecie. Możemy być dumni z jej rozpoznawalności i dobrego postrzegania, podobnie jak Szkoci są dumni ze swojej whisky. Siłą rzeczy, dla takiego produktu idealnym miejscem ekspozycji i sprzedaży są strefy dutyfree, przez które corocznie przewijają się miliony pasażerów z całego świata. Cieszymy się z nawiązania współpracy z Baltoną przy okazji stworzenia sklepu Baltona DutyFree na warszawskim lotnisku Chopina. Jestem przekonany, że zaprojektowana tam przez nas wspólnie strefa Żubrówki, pozwoli zapamiętać pasażerom wszystkie pozytywne skojarzenia, jakie wiążą się z naszą marką, a także z krajem, który odwiedzili: naturę, nieskażoną przyrodę, najwyższą jakość i gościnność. Dzięki Żubrówce, zabiorą oni w swoje strony część polskiej tradycji – mówi Vassilen Tzanov, dyrektor generalny CEDC w Polsce.

Koncept stoiska, zaprojektowany przez Studio Otwarte, odwołuje się do motywów przyrody i natury, wykorzystując naturalne materiały, jak drewno i kamień oraz eksponując źdźbła trawy żubrowej, stanowiące wyróżnik Żubrówki Bison Grass. W projekcie zastosowano również akcenty z miedzi, które są nawiązaniem do metalowych kadzi, stosowanych w tradycyjnym procesie produkcji wódki.

Atrakcją dla pasażerów jest również ekspozycja z żywym ekosystemem symbolizującym pochodzenie Żubrówki z Puszczy Białowieskiej i jej dziką naturę.

W ofercie strefy Żubrówki znajdują się wszystkie najważniejsze warianty tej legendarnej marki, od Żubrówki Bison Grass, po czyste wódki, jak Żubrówka Biała czy wariant superpremium, czyli Żubrówka Czarna. Nie brakuje także ostatnich nowości Żubrówki Czarnej: dwóch wariantów leżakowanych w beczkach z dębu i jesionu. 

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Żubrówka RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    Vassilen Tzanov RSS ALERT    /    Piotr Kazimierski RSS ALERT    /    PHZ Baltona RSS ALERT    /    Baltona RSS ALERT    /    Lotnisko Chopina RSS ALERT    /    sklepy Baltony RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.