Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

CEDC i nowe, smakowe warianty wina musującego Gancia

Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od blisko 170 lat. Kierując się filozofią marki drink beauty Gancia wprowadza na polski rynek dwa zupełnie nowe produkty o egzotycznych, odświeżających smakach liczi i grejpfruta.

CEDC i nowe, smakowe warianty wina musującego Gancia
fot. materiały prasowe

Kluczową rolę w historii marki Gancia, kształtowaniu się jej charakteru, a także produkcji i promocji jej win zawsze odgrywało piękno. Nawiązaniem do tej tradycji jest hasło „Drink beauty”, podkreślające wyjątkowy styl życia i sposób patrzenia na świat, jaki oferuje marka. Rozwijając to hasło i podkreślające jej czołowe wartości, Gancia wprowadza na polski rynek zupełnie nowe, innowacyjne warianty.

Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli. Dzięki niskiej, 7-procentowej zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, oba nowe warianty mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę.

Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.

Gancia to włoska ikona z niemal 170-letnią historią. Marka, będąca prekursorem włoskich win musujących, od początku swojego istnienia związana jest z miasteczkiem Canelli, położonym w górzystym regionie Piemontu w północnych Włoszech. To właśnie z okolicznych wzgórz, okalających Canelli i Asti, pochodzą ręcznie wyselekcjonowane winogrona wykorzystywane w procesie produkcji win musujących Gancia.

Wprowadzenie na rynek nowych wariantów marki Gancia wspierane będzie aktywnościami w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Oba smaki Gancia Sparkling Fruity będą dostępne w szerokiej dystrybucji od drugiej połowy września w butelkach o pojemności 750ml. Rekomendowana cena nowych wariantów 24,99zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wina RSS ALERT    /    wino RSS ALERT    /    wina musujące RSS ALERT    /    Gancia RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.