Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC powalczy o każdy segment rynku wódki w Polsce

  • Autor: BW; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-07-2016, 10:52
CEDC powalczy o każdy segment rynku wódki w Polsce
Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC fot. CEDC

CEDC, jeden z największych koncernów alkoholowych w naszym regionie, powalczy o każdy segment rynku w Polsce. Chce stać się liderem w segmencie wódek smakowych, zająć drugą pozycję na rynku whisky i zwiększyć w 2016 roku np. sprzedaż Żubrówki o 15 proc. m.in. dzięki nowym produktom i opakowaniom – zapowiada Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Zaznacza, że ambicją CEDC jest zwiększenie udziałów w rynku wódki w Polsce do 50 proc. do końca 2018 roku z obecnych 42,5 proc.

 -  W 2016 roku planujemy zwiększyć sprzedaż wolumenową Żubrówki o 15 proc. (…) Do tej pory Żubrówka tradycyjnie była pita  z sokiem jabłkowym, a my proponujemy coś całkiem nowego - „Piękny i Bestia” - czyli drink na bazie Żubrówki Bizon Grass z Cydrem Dobrońskim (grupa Jantoń - przyp. red.) – mówi Monzer Elabrashy.

- Chcemy też stać się w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy liderem w segmencie wódek smakowych. Kiedyś ten segment stanowiła dla nas problem, ponieważ nasz największy konkurent lepiej sobie w nim radził, ale teraz zrobiliśmy ogromny postęp i zbliżyliśmy się do niego osiągając udział 41,9 proc. – mówi też dyrektor generalny CEDC.

Wg danych CEDC, na razie liderem w tym  segmencie jest Stock Spirits z udziałem 43,3 proc.

CEDC ma też ambicję przeskoczenia na drugą pozycję na rynku whisky w Polsce. Obecnie jest w gronie trzech największych graczy na tym rynku po Wyborowej oraz Diageo.

- Naszą ambicją jest stać się numerem dwa na polskim rynku whisky w ciągu najbliższych sześciu miesięcy – zapowiada Monzer Elabrashy .

Monzer Elabrashy podkreśla też, że marka Soplica stała się liderem wódek smakowych w Polsce, Żytniówka w segmencie ekonomicznym, a np. Żubrówka Biała liderem w całym rynku spirytusowym w Polsce. Z kolei sprzedaż tegorocznej nowości w segmencie superpremium, czyli Żubrówki Czarnej przekroczyła oczekiwania CEDC.

- Rozwijamy m.in. portfolio wódek smakowych oraz segment premium i superpremium, w którym nasza Żubrówka Czarna osiągnęła w ciągu trzech miesięcy sprzedaż dwukrotnie wyższą niż oczekiwaliśmy – mówi Monzer Elabrashy.

- Nasza Soplica od 6-7 miesięcy zajęła miejsce lidera na rynku wódek smakowych i ma 25,8 proc. udziału, podczas gdy np. wódka Lubelska  ma 22,9 proc. udziału. Z kolei Żytniówka to nasz śpiący gigant, którego obudziliśmy i stał się liderem w segmencie ekonomicznym. W przyszłym tygodniu wprowadzimy nowe opakowania Żytniówki i sądzimy, że to jeszcze zwiększy popularność ten marki – zapowiada dyrektor generalny CEDC.

Liderem alkoholi spirytusowych w Polsce jest Żubrówka Biała z udziałem 18,1 proc. - Dużym silnikiem wzrostu sprzedaży Żubrówki jest wprowadzenie nowych opakowań– mówi dyrektor generalny CEDC.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH