Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

CEDC rozszerza portfolio Żytniówek Czystych

CEDC, największy producent wódki w Polsce, po ubiegłorocznych wprowadzeniach smaków alkoholi marki Żytniówka w segmencie słodko-gorzkim - Żytniówki Gorzkiej z Pigwą i Żytniówki Gorzkiej z Pomarańczą, a także odświeżeniu linii opakowań i komunikacji marki, teraz zdecydował się na rozszerzenie portfolio Żytniówki Czystej.

CEDC rozszerza portfolio Żytniówek Czystych
fot. CEDC

Do portfolio Żytniówki, jednej z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, od 1 lipca tego roku dołączą dwie, zupełnie nowe, czyste wódki z nutami smakowymi. Zgodnie z najnowszymi, rynkowymi trendami, Żytniówka Czysta pojawi się w dwóch nowych odsłonach, wzbogaconych tradycyjnymi nutami smakowymi chleba i chrzanu.

- Idąc w ślady naszej siostrzanej marki, Żubrówki, która z sukcesem wpisała się w trend czystych wódek z nutami smakowymi, postanowiliśmy przełożyć to na nasze doświadczenie i tradycję rodem z Podlasia. Żytniówka Chlebowa i Żytniówka Chrzanowa, nasze nowe wódki, opierają się na sile marki – polskim, żytnim spirytusie oraz pochodzeniu z najczystszego regionu Polski – mówi Magdalena Żołnowska, Brand Manager marki.

- Oba smaki są absolutną innowacją w segmencie wódek ekonomicznych. Żytniówka Chlebowa to czysta wódka wzbogacona smakiem świeżego, żytniego chleba na zakwasie, wypiekanego według tradycyjnej receptury, natomiast Żytniówka Chrzanowa charakteryzuje się wytrawnym smakiem, który doskonale wzbogaca walory smakowe tradycyjnych potraw. Smaki są wyczuwalne, ale nie dominujące. Do stworzenia nowych wódek Żytniówki zainspirowało nas bogactwo Podlasia - regionu położonego z dala od wielkich miast, słynącego z nieskażonej przyrody i prawdziwej, polskiej gościnności - dodaje.

Żytniówka jest jedną z najszybciej rosnących wódek na świecie (The Millionaire's Club, Drinks International, czerwiec 2015). Za jej sukcesy sprzedażowe na rodzimym gruncie odpowiadają warianty słodko-gorzkie oraz Żytniówka Czysta - lider sprzedaży w segmencie wódek ekonomiczych.

Żytniówka Chlebowa i Żytniówka Chrzanowa będą dostępne w sprzedaży od początku lipca w kanale handlu tradycyjnego w pojemościach: 100, 200 i 500ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 4,99 zł; 200ml 9,25 zł i 500ml 20,49 zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje takie znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Żytniówka RSS ALERT    /    wódki smakowe RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    Magdalena Żołnowska RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.