Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC rozszerza portfolio Żytniówek Czystych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2017, 09:42
CEDC rozszerza portfolio Żytniówek Czystych
fot. CEDC

CEDC, największy producent wódki w Polsce, po ubiegłorocznych wprowadzeniach smaków alkoholi marki Żytniówka w segmencie słodko-gorzkim - Żytniówki Gorzkiej z Pigwą i Żytniówki Gorzkiej z Pomarańczą, a także odświeżeniu linii opakowań i komunikacji marki, teraz zdecydował się na rozszerzenie portfolio Żytniówki Czystej.

Do portfolio Żytniówki, jednej z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, od 1 lipca tego roku dołączą dwie, zupełnie nowe, czyste wódki z nutami smakowymi. Zgodnie z najnowszymi, rynkowymi trendami, Żytniówka Czysta pojawi się w dwóch nowych odsłonach, wzbogaconych tradycyjnymi nutami smakowymi chleba i chrzanu.

- Idąc w ślady naszej siostrzanej marki, Żubrówki, która z sukcesem wpisała się w trend czystych wódek z nutami smakowymi, postanowiliśmy przełożyć to na nasze doświadczenie i tradycję rodem z Podlasia. Żytniówka Chlebowa i Żytniówka Chrzanowa, nasze nowe wódki, opierają się na sile marki – polskim, żytnim spirytusie oraz pochodzeniu z najczystszego regionu Polski – mówi Magdalena Żołnowska, Brand Manager marki.

- Oba smaki są absolutną innowacją w segmencie wódek ekonomicznych. Żytniówka Chlebowa to czysta wódka wzbogacona smakiem świeżego, żytniego chleba na zakwasie, wypiekanego według tradycyjnej receptury, natomiast Żytniówka Chrzanowa charakteryzuje się wytrawnym smakiem, który doskonale wzbogaca walory smakowe tradycyjnych potraw. Smaki są wyczuwalne, ale nie dominujące. Do stworzenia nowych wódek Żytniówki zainspirowało nas bogactwo Podlasia - regionu położonego z dala od wielkich miast, słynącego z nieskażonej przyrody i prawdziwej, polskiej gościnności - dodaje.

Żytniówka jest jedną z najszybciej rosnących wódek na świecie (The Millionaire's Club, Drinks International, czerwiec 2015). Za jej sukcesy sprzedażowe na rodzimym gruncie odpowiadają warianty słodko-gorzkie oraz Żytniówka Czysta - lider sprzedaży w segmencie wódek ekonomiczych.

Żytniówka Chlebowa i Żytniówka Chrzanowa będą dostępne w sprzedaży od początku lipca w kanale handlu tradycyjnego w pojemościach: 100, 200 i 500ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 4,99 zł; 200ml 9,25 zł i 500ml 20,49 zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje takie znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH