Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

CEDC: w lutym ruszyła produkcja trzech nowych smaków marki Żubrówka

CEDC, lider rynku alkoholi w Polsce, wprowadził w tym miesiącu do produkcji trzy nowe smaki Żubrówek - Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia i  Leśna Poziomka. Marka powraca też w nowej odświeżonej formie. CEDC chce w tym roku mocno  aktywować komunikację tej marki.

CEDC: w lutym ruszyła produkcja trzech nowych smaków marki Żubrówka
fot. portalspozywczy.pl

- Żubrówka jest  naszą największą marką z 23-proc. udziałem w rynku alkoholi. Teraz mam y trzy nowe, unikalne połączenia w tej marce - Żubrówka Rajskie Jabłko, Żubrówka Dzika Czereśnia i Żubrówka Leśna Poziomka. W tym miesiącu ruszyła produkcja i w najbliższych tygodniach trafią do sprzedaży – mówi Wojciech Bortkiewicz, dyrektor komercyjny marek wódek CEDC.

- W tym roku będziemy starali się mocno aktywować tę markę, a jedną z aktywacji są te trzy smaki Żubrówki. Drugi przykład aktywacji to specjalna strefa Żubrówki na Lotnisku Chopina w nowootwartym sklepie Baltony – jest to 40 m.kw. dedykowanych tylko Żubrówce – dodaje.

CEDC podkreśla, że wódki smakowe są coraz istotniejszym segmentem rynku, odpowiadając już za niemal jedną czwartą sprzedaży wódek w Polsce. Konsumenci chętnie wybierają lżejsze produkty, o niższej zawartości alkoholu i owocowych, mniej wytrawnych smakach, a Żubrówka - najważniejsza marka CEDC - stale podąża za rynkowymi trendami.

Żubrówka jest liderem rynku wódki w Polsce i jednocześnie czwartą największą marką wódki na świecie.

CEDC w 2018 roku sprzedało ok. 8 mln skrzynek 9-litrowych Żubrówki wobec 7,9 mln w 2017 roku i liczy, że firmie uda się uplasować tę markę na trzecim miejscu największych marek wódek na świecie (w 2017 roku Żubrówka zajęła czwarte miejsce w rankignu The Millionaires Club).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    alkohole smakowe RSS ALERT    /    Żubrówka RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    Wojciech Bortkiewicz RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Józek 2019-02-21 10:55:46
    to ile poszło aromatu na 1 butelkę-bo nie słyszałem,nie widziałem zbierającego w lesie poziomki - aromat sztuczny
  • Tomek 2019-02-21 18:17:28
    We wszystkich produktach smakowych CEDC to sama chemia, lepiej tego świństwa nie pić.
    • Ja 2019-02-26 08:49:56
      Na pewno mniej niż w stocku
  • Witek 2019-02-24 00:34:33
    Ale ściema, że ludziie w takii kolorowy chemiczny kit wierzą??wątpie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.