Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu premium

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu wódek czystych premium – Husaria. To wódka inspirowana historią najskuteczniejszej formacji wojskowej w dziejach Polski.

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu premium
fot. materiały prasowe

- Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium – mówi Joanna Nowakowska, marketing manager marki Husaria.

- Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania uda nam się podbić serca konsumentów - dodaje.

CEDC podkreśla, że dążenie do doskonałości i zamiłowanie do perfekcji prowadziły legendarną husarię do zwycięstw i właśnie te same wartości przyświecały twórcom wódki Husaria.

Członkowie oddziałów polskiej husarii byli elitą: wychowywani w etosie rycerskiego męstwa, rekrutowali się z zamożnej szlachty, a służba w tej formacji uchodziła za ogromny zaszczyt. Husarze charakteryzowali się nie tylko perfekcyjnym opanowaniem rzemiosła pola walki, ale również przygotowaniem, na które składało się precyzyjne, dopracowane w najmniejszych szczegółach, oryginalne uzbrojenie. Husarze byli jak bracia, mogli na siebie liczyć w każdej chwili, co również stanowiło o ich sile. Te same wartości, którymi można opisać najznamienitsze oddziały polskiej kawalerii, charakteryzują również nową wódkę w portfolio CEDC.

Wódka Husaria odznacza się wyjątkową gładkością smaku. Jest produkowana z najwyższej jakości spirytusu zbożowego, a tajemnica jej łagodności leży w unikalnym procesie produkcji. Husaria, podobnie jak wiele innych wysokogatunkowych alkoholi, poddana została technologii wymrażania, dzięki czemu uzyskała wysoką stabilizację płynu oraz krystaliczną czystość.

Wódka Husaria, oprócz unikalnej technologii produkcji, charakteryzuje się także oryginalnym opakowaniem. Butelka inspirowana szarżującą jazdą, ozdobiona jest subtelnymi grawerami przypominającymi słynne husarskie skrzydła. Kształt eleganckiej etykiety marki nawiązuje do łopoczących na wietrze proporców na husarskich kopiach. Charakterystyczny, delikatny motyw siatki, który znajduje się na etykiecie oraz na zakrętce Husarii inspirowany jest bogatą w detale zbroją używaną przez tę legendarną formację.

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    alkohole super premium RSS ALERT    /    wódka Husaria RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    Joanna Nowakowska RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (12)

  • zenek 2018-01-10 21:52:28
    Właściciel rosyjski produkuje Husarię - ciekawe
  • Obserwator 2018-01-11 17:35:55
    Ruscy dragoni...
  • Premium 2018-01-13 15:12:43
    23,99 za połówkę - to chyba mainstream, a nie premium, słabo
  • Michu 2018-01-30 00:48:44
    Sobieski tez Husarii próbował i nie poszło. Musiał zmienić szate aby się ratować. Z przykrością stwierdzam, bo mam sentyment do marki Jana III Sobieskiego, że po zmianie szaty król jest nagi...
  • Lampart 2018-02-01 19:27:51
    I tak wybiore Perłe. To ten trunek sprasta w pelni moim oczekiwaniom

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.