REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

CEDC wprowadza do sprzedaży Żubrówkę Białą w nowej odsłonie

  • Autor: pr
  • Data: 23-03-2016, 14:54
CEDC wprowadza do sprzedaży Żubrówkę Białą w nowej odsłonie
Żubrówka Biała fot. CEDC

Wódka Żubrówka Biała od marca dostępna jest w nowej butelce. Odświeżone opakowanie podkreśla najważniejsze cechy legendarnej Żubrówki – jej krystaliczną czystość, naturalność, łagodny smak i moc inspirowaną Puszczą Białowieską.

REKLAMA

Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki.

Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, które podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność - oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości.

- Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej: krystalicznego charakteru wódki oraz jej najwyższej jakości. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki – mówi Anna Banaszek, Junior Brand Manager Żubrówki Białej.

Żubrówka Biała to czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki, jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Żubrówka w zeszłym roku została 3. wódką na świecie pod względem sprzedaży. Doceniana przez zagranicznych konsumentów, od ponad roku jest też liderem polskiego rynku wódek czystych. Stale umacnia swoją dominującą pozycję, a jej sprzedaż rośnie w rekordowym tempie – w 2015 roku osiągnęła ponad 100 milionów butelek.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej w nowej odsłonie opiera się na kampanii pod hasłem „Czysty żywioł”. Wspierane będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opierać się będzie na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie.

Nowa Żubrówka Biała jest dostępna w sprzedaży od marca w pojemnościach 100, 200, 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 100ml 5,79zł, 200ml 10,39zł, 500ml 21,79zł; 700ml 33,49zł i 1000ml 43,99zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH