Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC wprowadza do sprzedaży Żubrówkę Białą w nowej odsłonie

  • Autor: pr
  • Data: 23-03-2016, 14:54
CEDC wprowadza do sprzedaży Żubrówkę Białą w nowej odsłonie
Żubrówka Biała fot. CEDC

Wódka Żubrówka Biała od marca dostępna jest w nowej butelce. Odświeżone opakowanie podkreśla najważniejsze cechy legendarnej Żubrówki – jej krystaliczną czystość, naturalność, łagodny smak i moc inspirowaną Puszczą Białowieską.

Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki.

Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, które podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność - oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości.

- Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej: krystalicznego charakteru wódki oraz jej najwyższej jakości. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki – mówi Anna Banaszek, Junior Brand Manager Żubrówki Białej.

Żubrówka Biała to czysta wersja cenionej na całym świecie Żubrówki, jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Żubrówka w zeszłym roku została 3. wódką na świecie pod względem sprzedaży. Doceniana przez zagranicznych konsumentów, od ponad roku jest też liderem polskiego rynku wódek czystych. Stale umacnia swoją dominującą pozycję, a jej sprzedaż rośnie w rekordowym tempie – w 2015 roku osiągnęła ponad 100 milionów butelek.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej w nowej odsłonie opiera się na kampanii pod hasłem „Czysty żywioł”. Wspierane będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opierać się będzie na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie.

Nowa Żubrówka Biała jest dostępna w sprzedaży od marca w pojemnościach 100, 200, 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 100ml 5,79zł, 200ml 10,39zł, 500ml 21,79zł; 700ml 33,49zł i 1000ml 43,99zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 655) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH