Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chłopska Pędzona z nowymi etykietami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2016, 13:48
Chłopska Pędzona z nowymi etykietami
Fot. mat. pras.

Na zlecenie United Beverages agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła redesign marki Chłopska Pędzona.

Jak informuje firma Czteryczwarte, celem projektantów było dodanie atrybutów typowych dla kategorii mocnych alkoholi oraz wyeksponowanie marki na półce. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, ale także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo podkreślają, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.

Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek produkowana w toruńskim zakładzie należącym obecnie do United Beverages S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH