REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Chłopska Pędzona z nowymi etykietami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2016, 13:48
Chłopska Pędzona z nowymi etykietami
Fot. mat. pras.

Na zlecenie United Beverages agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła redesign marki Chłopska Pędzona.

REKLAMA

Jak informuje firma Czteryczwarte, celem projektantów było dodanie atrybutów typowych dla kategorii mocnych alkoholi oraz wyeksponowanie marki na półce. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, ale także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo podkreślają, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.

Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek produkowana w toruńskim zakładzie należącym obecnie do United Beverages S.A.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
City Board - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu TRND - partner portalu