Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cydrownia inwestuje w produkcję, dystrybucję i budowanie marki polskiego cydru

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 28-09-2016, 12:57
Cydrownia inwestuje w produkcję, dystrybucję i budowanie marki polskiego cydru
fot. shutterstock

Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie, jest to więc kategoria alkoholi niskoprocentowych o największej dynamice wzrostu. Właśnie dlatego Cydrownia S.A., niezależny producent cydru w Polsce - planuje intensyfikację produkcji i dystrybucji oraz budowanie silnej marki polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na rynek „Regałów – Przewodników Cydrowych”. W tym celu wyemitowała na portalu equity crowdfundingowym 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.

Właściciele firmy Cydrownia S.A., posiadającej w swoim portfolio marki Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, wierzą, że to dobry moment na ekspansję i rozwój firmy poprzez realizację nowego konceptu sprzedażowego. Zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, jak również faktu, że Polacy są otwarci na nowe rodzaje niskoprocentowych alkoholi, a także coraz bardziej doceniają lokalne marki oraz produkty - Wierzymy, że w kraju będącym w światowej czołówce producentów jabłek, warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców. Tym bardziej, że, jak mówią prognozy, w ciągu najbliższych kilku lat rynek cydru w Polsce osiągnie poziom 40 milionów litrów rocznej sprzedaży. Chcemy więc mieć jak największy udział w tym rodzącym się, nowym segmencie – mówi Marek Kapuściński, przewodniczący rady nadzorczej Cydrownia S.A.

Kluczem do ekspansji spółki ma być wprowadzenie do sklepów w całej Polsce tysiąca specjalnych „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Pozwolą one na skuteczniejsze wyeksponowanie oferty cydrów, jak również przyspieszenie procesu decyzyjnego u klientów. - To selekcja, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A. Firma testuje już swój koncept sprzedażowy w kilku sieciach delikatesowych na terenie dużych ośrodków miejskich w całej Polsce, m.in. w sieci Piotr i Paweł czy Organic Farma Zdrowia.

Aby pozyskać środki na rozwój, Cydrownia postawiła na społecznościowe finansowanie udziałowe na platformie Beesfund.com. Firma wyemitowała 13,4 tys. akcji o łącznej wartości 402 tys. zł . Cena jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż akcji prowadzona jest na stronie www.akcjacydr.pl i potrwa dwa miesiące.

Właściciele Cydrowni liczą, że poza ekspansją na rodzimym rynku, uda się im również wkrótce dotrzeć z polskim cydrem do zagranicznych konsumentów. - Mamy nadzieję, że za kilka lat Cider Inn, Dzik, Grójecki i inne polskie, rzemieślnicze marki cydrów będą dostępne nie tylko w naszej podgrójeckiej „fabrycznej” kawiarni „Cydrownia” i na tysiącu regałach Cydrowni w polskich sklepach, lecz także w Londynie, Mediolanie, Oslo i Barcelonie – dodaje Robert Sieradzki.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cydrowyPrezio 28-09-2016, 20:37:
super sprawa, zawsze chciałem być właścicielem jakiegoś alko ;-))

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.