REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Cydrownia S.A. pozyskała już ponad 100 inwestorów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2016, 11:01
Cydrownia S.A. pozyskała już ponad 100 inwestorów
fot. materiały prasowe

Cydrownia S.A. – niezależny producent cydru – zakończyła pierwszy miesiąc Akcji Cydr, czyli pierwszego w Polsce projektu equity crowdfundingowego na rynku cydru, w ramach którego wyemitowała 28 września 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł. Firmie, a tym samym rozwijającej się branży, zaufało już ponad 100 nowych współwłaścicieli, którzy zainwestowali łącznie przeszło 50 tys. zł.

REKLAMA

Cydrownia S.A., która jest właścicielem marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, realizuje crowdfundingową Akcję Cydr poprzez platformę Beesfund.com. Firma wyemitowała akcje o łącznej wartości 402 tys. zł. Sprzedaż udziałów potrwa do końca listopada. Nowi współwłaściciele Cydrowni zyskują, poza imiennymi akcjami spółki, zniżki przy zakupie cydru, markowe gadżety oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy.

Jak dotąd firma zyskała ponad 100 inwestorów. – Poprzez społecznościowe finansowanie udziałowe chcemy przede wszystkim zbudować społeczność miłośników cydru – swoistą sieć ambasadorów, którzy będą upowszechniać konsumpcję polskiego cydru. Dlatego cieszy nas fakt, że liczba osób, które przyłączyły się do Cydrowni przekroczyła już „magiczną” setkę i stale rośnie - mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A.

#AkcjaCydr ma na celu umożliwienie Cydrowni S.A. intensyfikację produkcji i dystrybucji polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na ogólnopolski rynek tysiąca „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Nowy koncept sprzedażowy ma pozwolić na efektywną ekspozycję oferty cydrów oraz ułatwić decyzję zakupową u klientów. Przedsięwzięcie służy też promocji polskiego cydru oraz budowaniu jego silnej marki wśród rodzimych konsumentów - zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, optymistycznych prognoz dotyczących rynku cydru oraz rosnącego zainteresowania lokalnymi markami.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. Jest jedynym producentem cydru w Polsce, który ma marki w każdym segmencie rynku: premium, lifestyle i ekonomicznym.

Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która przeprowadza emisje akcji dla Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają emisje dla takich podmiotów jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Towarzystwa Biznesowe SA 20-11-2016, 13:25:
Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
  • artmetic ekonsulting 16-11-2016, 02:14:
Pozyskiwanie inwestorów i kapitału dla firm:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 835) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH