Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Czym się różni browar koncernowy od browaru rzemieślniczego - TOP 5 różnic

Strona 3 z 3

5. Czas na reklamę

Największą przeszkodą dla małych browarów jest reklama rzemiosła. Duże koncerny coraz chętniej podszywają się pod slogany w postaci "tradycja piwowarska od XIII wieku" albo "szóste pokolenie piwowarów w naszym browarze". Jest to wielce sprzeczne z prawdą, gdyż każdy kto poświęci choć chwilę czasu, sprawdzi, że w XVIII wieku proces powstawania piwa, był jednak zgoła inny. Trendem w dzisiejszych czasach jest świadomość. Chcemy wiedzieć co jemy, co kupujemy, tak więc warto też sprawdzić co pijemy, tym bardziej, że w Polsce piwa spożywa się naprawdę spore ilości.

Duże browary posiadają potężne pieniądze na marketing, dlatego stać ich na sponsorowanie drużym sportowych, koncertów, reklamę w telewizji czy obdarowanie właścicieli sklepów, restuaracji czy hoteli lodówkami, leżakami, szkłem czy parasolami. I właśnie nad tą HoReCą warto się skupić. Duży budżet to łatwiejszy start w pertraktacjach z właścicielami takich obiektów. Kto by się nie skusił na oszczędzeniu dziątków tysięcy złoty w formie darmowego sprzętu? Jednak czy pomyślał ktoś, że dajemy wtedy wielkim koncernom darmową reklamę za którą nie pobieramy żadnych pieniędzy? Czy ten sprzęt jest tego wart?

Na te pytanie musimy odpowiedzieć sobie sami. Czy chcemy mieć szerokodostępny koncern, który niczym szczególnym się nie wyróżnia, czy może dać szansę małym browarom, by mogły się pokazać szerszemu gronu odbiorców? Szczególnie, gdy w regionie bądź niedalekiej okolicy właśnie taki mały, rzemieślniczy browar się znajduje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    Browar Gzub RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piw rzemieślniczych RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Louri 2019-11-08 11:25:11
    Ciekawy artykuł, ale naprawdę wkrówiające błędy interpunkcyjne a nawet ortograficzne: "w telewizji czy internecie gdyż, posiadają na to środki marketingowe" "przez osoby które, wcześniej warzyły piwa" "liczy się zysk i minimalny finansowy nakład produkcyjny dlatego, nie trudno jest znaleźć" "Podyktowane jest to nie używanień półproduktów" "piwowar wielkiego koncernu ję wachą" WTF? "Główną rolę odbywa chmiel" "wpływu na tzw. IBU czyli, wskaźnik goryczki w piwie" "warzenie brzeczki gęstej która, jest później rozcieńczana wodą" "kilka rodzajów piwa gdzie, dodaje się odpowiednią ilość wody" "proces powstawania piwa, był jednak zgoła inny" Widać przed pisaniem było pite  :D
  • Władek 2019-11-13 15:02:03
    Haha, od kilku lat już nie kupuje i nie piję piw z "dużych browarów". Zresztą o dobre piwo z "browaru rzemieślniczego" tez coraz trudniej. Na moje oko może 5-10 % browarów rzemieślniczych warzy prawdziwe dobre piwa. Na dobre piwo zapraszam do Czech ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.102.9.187 [5.173.234.95]
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.