Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Desperados rozpoczyna nową kampanią marketingową

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 16-08-2017, 14:46
Desperados rozpoczyna nową kampanią marketingową
fot. materiały prasowe

Desperados rozpoczyna nową zintegrowaną kampanią marketingową. Od 16 sierpnia rusza emisja spotu telewizyjnego, w którym marka przedstawia nowy smak: Desperados Nocturno łączący piwo z tequilą i nutą ciemnego rumu.

Obok spotu, kolejnym elementem komunikacji nowego Desperadosa Nocturno jest aktywacja digitalowa. Od 9 do 23 sierpnia w każdą środę marka zaprasza swoich fanów na live party. Nocturno odpala imprezy na wyższym poziomie, a każda z nich transmitowana jest na żywo na fanpage’u marki na FB oraz w kanałach social media influencerów – hostów imprez: prezenterki telewizyjnej i modelki Karoliny Gilon oraz wokalisty i aktora Wojtka „Łozo” Łozowskiego.

Podczas każdej z trzech imprez dzięki funkcji live chat dostępnej w transmisji na FB influencerzy zadają pytania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi fanów są nagradzane biletami na festiwal SkyFest w Barcelonie.

SkyFest to jedyny na świecie festiwal na wysokościach, którego sponsorem jest Desperados. 

16 września w Hiszpanii, w pobliżu Barcelony na ponad 2,5 tys. imprezowiczów z kilkudziesięciu krajów z całego świata, czekać będą podniebne parkiety uniesione balonami na ogrzane powietrze. Głównymi muzycznymi bohaterami będą DJ muzyki house: Jackmaster i Honey Dijon, którzy wprawią uczestników w odpowiedni klimat, a jego dopełnieniem będą światła pulsujące w rytm muzyki, padające na tańczących w przestworzach. 

Za produkcję wydarzenia odpowiada kultowa firma eventowa Elrow, co daje gwarancję zjawiskowych efektów specjalnych i przygotowania na najwyższym światowym poziomie. 

Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.

Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania social media odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 389) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH