Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Desperados z nową loterią promocyjną marki

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 06-04-2017, 10:16
Desperados z nową loterią promocyjną marki
fot. materiały prasowe

3 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, wygrać będzie można nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł.

Raz na dwa tygodnie uczestnicy promocji będą mieli też szansę zdobycia innej wyjątkowej nagrody – udziału w kreatywnych warsztatach muzycznych.

Aktywacja „Dotacje na kreacje” oparta jest na mechanizmie loteryjnym. Aby wziąć udział w loterii, należy w czasie jej trwania, tj. od 3 kwietnia do 2 lipca 2017 r., kupić butelkę lub puszkę Desperadosa w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod loteryjny spod kapsla lub zawleczki. Można to zrobić na dwa sposoby: za pośrednictwem formularza konkursowego na stronie www.desperados.com lub w wiadomości prywatnej wysłanej na Messengerze (komunikatorze Facebooka) do marki.

Zarejestrowani uczestnicy codziennie biorą udział w losowaniu nagród: 2 razy po 1000 zł oraz 15 razy po 200 zł każda. Co 2 tygodnie wygrać będzie można udział w organizowanych po raz pierwszy w historii kreatywnych warsztatach muzycznych.

 „Dotacje na kreacje” to pierwsza w Polsce loteria organizowana z wykorzystaniem Messenger Bota, jako narzędzia do zgłaszania kodów promocyjnych. Osoby posiadające konto na Facebooku nie muszą już wchodzić na stronę loterii, by tam się zarejestrować, lecz wystarczy, że otworzą okno Messengera i rozpoczną konwersację z Desperadosem. 

Akcję „Dotacje na kreacje” wspiera szeroka kampania digitalowa i w bankomatach, oraz działania na Facebooku i Instagramie, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Komunikacja akcji prowadzona jest również w mediach oraz w kanałach społecznościowych twórców – tutorów warsztatów.

Desperados to połączenie piwa i tequili. Na rynku dostępne są 3 warianty: Desperados, Desperados Red i Desperados Nocturno . To najdynamiczniej rozwijająca się marka w portfelu Grupy Żywiec. Marka kierowana do Millennials i generacji Edge - młodych dorosłych, którzy żyją odważnie i nie boją się łamać utartych schematów. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jeszua 09-04-2017, 22:43:
Chyba wolę nagrody jak w loterii media expert - tam jest 750zł w bonie na zakupy w tym sklepie. Kreatywne warsztaty muzyczne raczej mnie nie zachęcają za bardzo ;) Ale wiadomo co kto lubi ;)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH