Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Desperados zaprasza na wyjątkową domówkę

Desperados wierzy, że impreza to stan umysłu. Marka nieustannie zrywa z tradycyjnymi zasadami imprezowania, zachęcając swoich konsumentów do tworzenia wydarzeń we własnym stylu. Tym razem zaprasza na szaloną imprezę, podczas której uczestnicy przekonają się, że najlepsze wydarza się, gdy choć na chwilę odłożymy telefon.

Desperados zaprasza na wyjątkową domówkę
fot. materiały prasowe

JOMO (ang. joy of missing out) to trend, który zatacza coraz szersze kręgi. Chodzi o wylogowywanie się z mediów społecznościowych, aby cieszyć się życiem w realu. Z dnia na dzień zyskuje on większe grono zwolenników, którzy są już zmęczeni ciągłym brylowaniem w mediach społecznościowych. Trend jest przeciwieństwem FOMO (ang. fear of missing out), czyli obawy przed przegapieniem ważnej informacji czy szansy na interakcję. Nic dziwnego, że JOMO pojawia się również w nurcie imprezowym.

Już 30 marca, na warszawskiej Sadybie odbędzie się epicka domówka, podczas której telefony komórkowe wykorzystane zostaną zupełnie niestandardowo. Wszyscy goście poproszeni zostaną o pozostawienie swoich telefonów w zamykanych szafkach, a sam motyw smartfona przewinie się jeszcze w spektakularnej formie – w postaci instalacji z ok. 1800 smartfonów umieszczonych na ścianach w przestrzeni dance-floor. Prace programistyczne oraz testy potrwają aż 2 tygodnie, aby zapewnić uczestnikom jak najbardziej spektakularne doświadczenia.

- Desperados od lat wyznacza trendy w imprezowaniu – mówi Anna Owczarska-Pawlak, kierownik marki Desperados. - Tym razem chcemy udowodnić ludziom, że można osiągnąć wyższy poziom imprezy, kiedy tylko oderwie się wzrok od swojego smartfona i skupi na tym, co dzieje się wokoło – dodaje.

Współtworzona przez Desperadosa seria wydarzeń pomaga marce wznosić imprezowy świat na wyższy poziom kreatywności, odkrywając, czego ludzie oczekują od festiwali i domówek, a nawet samej podróży na wydarzenie, do baru czy klubu. Warszawska domówka rozpoczyna cykl tegorocznych imprez Desperadosa. Seria zakończy się we wrześniu wielkim finałem, podczas którego wykorzystane zostaną śmiałe idee z całego świata na stworzenie jednej epickiej imprezy. Od kwietnia konsumenci będą mogli dzielić się pomysłami na event na Facebooku, Instagramie i Twitterze za pomocą #WeAreTheParty.

W warszawskiej imprezie weźmie udział około setki wybrańców. Imprezę nakręcać będą Last Robots.

Za działania marki w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, obsługę PR zapewnia Hope. Producentem imprezy jest agencja Brave.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Desperados RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    impreza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.