Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Diageo zainwestuje 34 mln funtów w markę Guinness

  • Autor: marketingmagazine.co.uk
  • Data: 05-09-2013, 15:48

W ciągu najbliższych 12 miesięcy brytyjski producent napojów alkoholowych Diageo planuje zainwestować 34 mln funtów w rozwój marki Guinness. Pieniądze mają zostać przeznaczone przede wszystkim na marketing i promocję - czytamy na portalu www.marketingmagazine.co.uk.

Zdaniem przedstawicieli spółki, nowa kampania reklamowa ma na nowo ożywić markę Guinness. Jak mówi Nicola Samons, menedżer ds. marketingu w Guinness Western Europe, podjęte działania mają przyczynić się długofalowo do większej widoczności piwa premium na rynku. Kampania reklamowa zaprojektowana została przez Abbott Mead Vickers BBDO. W swojej formie obejmie m.in. reklamy outdoorowe, w kinach i telewizji.

W portfolio Diageo oprócz Guinnessa znajdują się również m.in. takie marki, jak Smirnoff i Johnnie Walker. Firma została założona w 1997 i jest jednym z największych producentów alkoholi mocnych na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH