Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole sport oraz ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Kampanii organizowanej przez Carlsberg Polska towarzyszyły działania informacyjno-edukacyjne w  placówkach medycznych grup Lux Med i Medicover w całej Polsce.

Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
fot. materiały prasowe

Od pierwszej do obecnej edycji celem kampanii jest edukacja w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu adresowana w szczególności do opiekunów małoletnich dzieci, kobiet w ciąży i kierowców. Bohaterowie kampanii zinterpretowali, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierują w codziennym życiu. Vienio jako raper i miłośnik  gotowania mówił nie tylko o przepisach kulinarnych, ale też o szeroko pojętej odpowiedzialności związanej z  byciem artystą. Karolina Pilarczyk opowiadała, jak być odpowiedzialnym kierowcą, a Katarzyna Bigos wyznała, z jaką odpowiedzialnością wiąże się macierzyństwo. Wywiady z bohaterami kampanii można zobaczyć na ich profilach społecznościowych, serwisach Agory oraz na kanałach społecznościowych Carlsberg Polska.

Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu”. Chcemy edukować konsumentów w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

Punktem wyjścia do rozmów z bohaterami były wyniki badania „Kocham Życie – Trzeźwo Myślę”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska. Pod uwagę wzięto wtedy takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu, zmiany w postawach społecznych dot. alkoholu, np. 63 proc. badanych uważa, że w społeczeństwie widać brak przyzwolenia na prowadzenie samochodów po alkoholu a 67 proc. badanych nie spotkało się z nieprzyjemnościami z powodu odmówienia wypicia alkoholu. Wyniki oglądalności wywiadów z twarzami kampanii niemal trzykrotnie przewyższyły założenia.

Dzięki zaangażowaniu znanych i podziwianych osób ważne informacje i przekazy edukacyjne mają szansę dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, by wzmocnić odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu i zainspirować  do podejmowania przemyślanych decyzji w codziennym życiu.– mówi Jagoda Jastrzębska.

Jak co roku, kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyły też działania edukacyjne w  placówkach medycznych grup Lux Med i Medicover na terenie całego kraju. Dedykowany spot był emitowany przez miesiąc, do 29 lipca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kampania Trzeźwo myślę RSS ALERT    /    Carlsberg RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.243.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.