Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Doctor Brew ma już 2,47 mln zł z crowdfundingu i zbiera dalej chcąc kupić Browar Lwówek

Doctor Brew, producent piwa kraftowego, zebrał od inwestorów wpłacających na platformie Crowdway.pl aż 2,47 mln zł. Uzyskał tym samym najlepszy wynik w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce, zrealizował cel akcji i postanowił przedłużyć zbiórkę do 21 grudnia. Chce pozyskać jeszcze więcej środków wspierających zakup Browaru Lwówek od Grupy Browary Regionalne Jakubiak.

Doctor Brew ma już 2,47 mln zł z crowdfundingu i zbiera dalej chcąc kupić Browar Lwówek
Zarzad spółki Doctor Brew, od lewej: Tomasz Suchowierski, Tomasz Czechowski, Łukasz Lis

Dotychczasowy rekord wartości kampanii crowdfundingu udziałowego w Polsce należy do start-upu Lovely, który w 2017 roku pozyskał 1,64 mln zł na platformie Crowdway.

– Według naszych analiz, średni rezultat zbiórek udziałowych w Polsce oscylował w ostatnich latach wokół 200-400 tys. zł, a już zbliżenie się do 1 mln zł stanowiło imponujący wynik. Osiągnięcie Doctor Brew potwierdza siłę marki i strategii spółki, ale też świetnie rokuje dla polskiego equity crowdfundingu – mówi Jakub Niestrój, prezes zarządu Crowd Ventures (platforma Crowdway.pl).

Kampania Doctor Brew sp. z o.o. wystartowała 19 listopada na platformie Crowdway.pl. Spółka zwróciła się do społeczności o wsparcie w kwocie 2 mln zł na poczet zakupu Browaru Lwówek w zamian za udziały i pakiety benefitów. Inwestorzy poparli to przedsięwzięcie wpłacając w ciągu niespełna miesiąca aż 2,47 mln zł i przekraczając na dzień 17 grudnia cel kampanii o prawie 25%.

– Bardzo dziękujemy wszystkim inwestorom i fanom naszej marki za dotychczasowe wpłaty i dołączenie do społeczności ‘doctorów’. Cel kampanii osiągnęliśmy już w 24 dni, czyli na 5 dni przed pierwotnie planowanym zakończeniem zbiórki. Dzięki wysokości zgromadzonych do tej pory środków jesteśmy bliżej włączenia Browaru Lwówek do naszej spółki niż oczekiwaliśmy – mówi Łukasz Lis, prezes zarządu Doctor Brew sp. z o.o.

doctorbrew5_pakiety_benefitow.jpg

Spółka przedłużyła kampanię crowdfundingową o dodatkowych 5 dni – do 21 grudnia do godz. 15:00.

– Po pierwsze, zbiórka crowdfundingowa to dla nas istotny element budowania społeczności, dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom zgładzających się inwestorów. Po drugie, włączenie Browaru Lwówek do naszej firmy to bardzo duże przedsięwzięcie. Większa wartość zbiórki oznacza mniejsze zapotrzebowanie na finansowanie z innych źródeł, a tym samym mniejsze koszty i lepszy wynik finansowy spółki. Dlatego po przebiciu kwoty 2 mln mamy nadzieję pozyskać dodatkowe środki – wyjaśnia Tomasz Suchowierski, członek zarządu ds. finansowych Doctor Brew sp. z o.o.

Równolegle do kampanii crowdfundingowej Doctor Brew prowadzi ofertę prywatną udziałów o wartości 5 mln zł, by łącznie pozyskać 7 mln zł. Środki te mają zasilić kapitał operacyjny na poczet zakupu Browaru Lwówek, w tym przystosowanie go do wytwarzania piw kraftowych, zwiększenie produkcji w zakładzie z 2 do 4 tys. hektolitrów miesięcznie, a także zapewnić wkład własny do kredytu bankowego.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    Browary Regionalnee Jakubiak RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    Doctor Brew RSS ALERT    /    Browar Lwówek RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT    /    Łukasz Lis RSS ALERT    /    Tomasz Czechowski RSS ALERT    /    Tomasz Suchowierski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Bartezz 2018-12-18 21:46:03
    Na zdjęciu są Panowie z zarządu Doctor Brew S.A. w crowdfoundingu jest inna spółka.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.