Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Doctor Brew: sieć dystrybucji naszych piw wzrosła do ponad 6300 pkt

Po latach konsolidacji polskiego rynku piwnego przez globalne koncerny, do gry wracają browary rzemieślnicze, a wraz z nimi rośnie dostępność piw kraftowych. Doctor Brew, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piw rzemieślniczych w Polsce, wiosną tego roku zwiększyła sieć dystrybucji z 3400 stałych punktów do 6300. Produkty Doctor Brew trafiły do regularnej sprzedaży na stacjach paliw PKN Orlen. Jedno z piw marki zadebiutowało też w akcji promocyjnej sieci Biedronka.

Doctor Brew: sieć dystrybucji naszych piw wzrosła do ponad 6300 pkt
fot. materiały prasowe

Według firmy Nielsen w 2018 na rynku działało 318 browarów, o 43% więcej niż w poprzednim roku.

– Młode marki rzemieślnicze systematycznie rosną, przekonując skutecznie do swoich piw premium i piwnych specjalności coraz większą liczbę konsumentów, a także wyspecjalizowanych dystrybutorów – mówi Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew Sp. z o.o. odpowiedzialny za sprzedaż.

Doctor Brew znacznie rozbudował ostatnio sieć dystrybucji detalicznej. Na koniec 2018 roku piwa tej marki były dostępne w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, w tym sieciach Lidl, Auchan, Carrefour, Makro, Selgros, Kaufland i Intermarche.

– Od lat szczególną rolę w promowaniu piw rzemieślniczych w kanale nowoczesnym odgrywa Lidl, który najszybciej dostrzegł kraftowy trend w europejskim browarnictwie i zgodnie z nim odważnie formatuje swoją piwną ofertę dla świadomego polskiego konsumenta – mówi Tomasz Czechowski.

Produkty marki są aktualnie dostępne w 1500 lokalach i sklepach specjalistycznych. Z kolei w kanale nowoczesnym liczba punktów sprzedaży zwiększyła się do 4800. Na tak dynamiczny wzrost wpływ miało m.in. rozpoczęcie współpracy z siecią PKN Orlen.

– Od drugiej połowy kwietnia nasze piwa można kupić w ponad 1200 punktach Orlenu” – wyjaśnia Tomasz Czechowski.

Partia piwa Doctor Brew w kwietniu trafiła też po raz pierwszy do ponad 2 000 dyskontów należących do Jeronimo Martins, w ramach akcji in&out. – Dla klientów sieci Biedronka przygotowaliśmy piwa Amarillo APA. Mamy nadzieję, że propozycja przetrze szlaki kolejnym piwom z naszej oferty – dodaje Czechowski.

Browar Lwówek już warzy piwa Doctor Brew

Zwiększona dostępność piwnych specjalności Doctor Brew idzie w parze z większymi mocami produkcyjnymi. Spółka wydzierżawiła od Grupy BRJ Marka Jakubiaka Browar Lwówek, który do tej pory specjalizował się w produkcji piw regionalnych. – W ciągu pierwszych miesięcy tego roku stworzyliśmy od podstaw laboratorium, które już działa w Browarze Lwówek, przeprowadziliśmy szereg prac remontowych i inwestycji, które umożliwiły rozpoczęcie w zakładzie produkcji piw Doctor Brew – mówi Tomasz Czechowski.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    Doctor Brew RSS ALERT    /    Tomasz Czechowski RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piw rzemieślniczych RSS ALERT    /    Browary Regionalne Jakubiak RSS ALERT    /    Browar Lwówek RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kokon 2019-05-23 16:49:32
    Mają już linie rozlewniczą? Bez niej ich piwa są po prostu utlenione i słabe
    • gość z branży 2019-05-26 23:00:44
      nie mają, a d tego podobno szybko nie będą mieć bo pieniądze poszły na inne wydatki.......

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.