Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Dwa nowe, słodko-gorzkie smaki Żytniówki

Żytniówka, jedna z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, korzystając z potencjału segmentu wódek słodko-gorzkich oraz opierając się na aktualnych trendach, wprowadza zmiany w swoim portfolio. Z początkiem czerwca na sklepowych półkach pojawią się Żytniówka Gorzka z Herbatą i Żytniówka Gorzka z Ziołami.

Dwa nowe, słodko-gorzkie smaki Żytniówki
fot. materiały prasowe

Żytniówka to jedna z najpopularniejszych marek wódki w Polsce z segmentu ekonomicznego. W 2015 roku w międzynarodowym rankingu Klubu Milionerów, opublikowanym przez prestiżowy magazyn Drinks International, została też uznana za najszybciej rosnącą markę wódki na świecie. W 2016 roku Żytniówka zaprezentowała nowe, kompletnie odświeżone opakowania i nową komunikację podkreślającą jej główne atrybuty – żytni spirytus, tradycję wyrobu wódek z polskiego żyta oraz Podlasie, jako region swojego pochodzenia.

- Żytniówka to jedna z kluczowych marek w segmencie wódek słodko-gorzkich, który odpowiada za niemal ¼ całego segmentu wódek smakowych. Nasza marka jest od lat doceniana również przez konsumentów. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy dwa nowe smaki Żytniówki: Gorzki z Herbatą i Gorzki z Ziołami, które na sklepowych półkach zastąpią warianty z pigwą i pomarańczą – mówi Paweł Pietrzykowski, Brand Manager marki Żytniówka.

- Wierzymy, że nowe smaki Żytniówki trafią w gust polskich konsumentów i staną się kolejnym, ciekawym rozwinięciem portfolio marki - dodaje.

Badania wskazują, że zdecydowana większość polskich konsumentów regularnie pija herbatę. Jej smak nie był do tej pory dostępny w ofercie CEDC, a idealnie pasuje do charakteru marki Żytniówka jak i całego segmentu wódek słodko-gorzkich. Również często wykorzystywany w innych kategoriach spożywczych smak starannie wyselekcjonowanych ziół jest łatwo rozpoznawalny dla konsumenta i dobrze uzupełnia ofertę Żytniówki.

Wprowadzenie nowych wariantów Żytniówki wspierane będzie działaniami PR i materiałami POS w sklepach. Żytniówka Gorzka z Herbatą oraz Żytniówka Gorzka z Ziołami dostępne będą od czerwca w kanale handlu tradycyjnego w pojemnościach 100ml i 200ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 4,99 zł; 200ml 9,49 zł.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Żytniówka RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.24.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.