Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor CEDC: Konkurencyjność to przede wszystkim innowacja (wideo)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2017, 10:39
Dyrektor CEDC: Konkurencyjność to przede wszystkim innowacja (wideo)
Sławomir Mikos, dyrektor zakładu produkcyjnego CEDC International, fot. PTWP

– Produkujemy wyroby nie tylko na rynek polski, ale także tworzymy produkty nowoczesne dla całej grupy, na eksport. Polska wódka ma ogromny potencjał. Patrząc na inne kraje, Szkoci są dumni z whisky, Francja i Włochy z wina, a my powinniśmy być dumni z polskiej wódki. Należy wychodzić na eksport – powiedział Sławomir Mikos, dyrektor zakładu produkcyjnego CEDC International w Białymstoku.

SŁAWOMIR MIKOS BĘDZIE PRELEGENTEM X FRSIH. WIĘCEJ NA FRSIH.PL.

Zdaniem Sławomira Mikosa rynek wódki w Polsce zmienia się pod kątem kategorii. Wódka czysta coraz częściej ustępuje miejsca wódkom smakowym, które cieszą się popularnością wśród konsumentów.

– Rynek wódki w Polsce jest bardzo dynamiczny i podlega pewnym zmianom. Dawniej, w latach 80-tych, alkohol to była w głównej mierze wódka czysta. Dzisiaj ponad 30 procent rynku stanowią wódki smakowe. Zwróćmy uwagę chociażby na markę Soplica, która w swojej ofercie ma ponad 10 różnych wariantów smakowych. Podobnie Absolwent i Żubrówka. Rynek stał się z jednej strony konkurencyjny. Został spolaryzowany pomiędzy dużych graczy, ale polega to też na tym, że konkurencyjność to jest przede wszystkim innowacja –tłumaczył Sławomir Mikos.

Dyrektor zakładu produkcyjnego CEDC International w Białymstoku zwrócił uwagę na innowacyjne działania, dzięki którym polska wódka ma szansę stać się produktem cenionym w krajach zagranicznych. 

– Mówiąc o innowacjach, warto zwrócić uwagę, że grupa CEDC rocznie wprowadza między 20 a 30 różnych smaków. Na potrzeby tego stworzyliśmy specjalne centrum badań i rozwoju, które mieści się w Białymstoku. Produkujemy wyroby nie tylko na rynek polski, ale także tworzymy produkty nowoczesne dla całej grupy, na eksport. Polska wódka ma ogromny potencjał. Patrząc na inne kraje, Szkoci są dumni z whisky, Francja i Włochy z wina, a my powinniśmy być dumni z polskiej wódki. Należy wychodzić na eksport. Uważam, że naszym obowiązkiem jest promowanie polskich produktów. Polska wódka jest to jakość sama w sobie – wyjaśnił Sławomir Mikos.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • elo 18-10-2017, 12:08:
elo

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH