Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Grupy Ambra: konsumenci cydru to ludzie młodzi

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2017, 13:23
Dyrektor Grupy Ambra: konsumenci cydru to ludzie młodzi
fot. ambra.com.pl

Konsumenci cydru to ludzie młodzi, dla których ważne jest pochodzenie produktów – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu Grupy Ambra, która wprowadziła w tym roku na rynek pierwszy cydr niefiltrowany w Polsce - Cydr Lubelski Niefiltrowany.

- Konsumenci cydru to młodzi ludzie, którzy interesują się tym, co dzieje się na świecie i śledzą trendy. Oni chcą próbować nowych rzeczy, sięgać po nowe alkohole, takie jak cydr – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu Grupy Ambra.

- Jednocześnie bardzo ważne jest dla nich pochodzenie, korzenie, autentyczność, regionalność. Oni chcą wiedzieć, skąd ten produkt pochodzi, kto za nim stoi i gdzie jest wytwarzany. Ważne, żeby to nie był kolejny anonimowy produkt na półce - dodaje.

- Jeśli mówimy o okazjach konsumpcji cydru, to wchodzi on w okazje związane z orzeźwieniem, czyli wszelkiego rodzaju spotkania przy grillu, ale również koncerty. Myślę, że stajemy się pełnoprawną alternatywą dla piwa – mówi też Agata Domaradzka.

- Konsumenci, którzy piją cydr tworzą polski lifestyle i oczekują, że cydr będzie dowcipny, zabawny, pokaże coś, co ich zainspiruje. W tym roku kampanią niefiltrowanego cydru chcemy zainspirować konsumentów i jeszcze mocniej ich zachęcić do tego, by byli po prostu sobą, naturalni – podkreśla też dyrektor marketingu Ambry.

Grupy Ambra wprowadziła na rynek Cydr Lubelski Niefiltrowany w kwietniu tego roku i ma być on nowym wzorcem dla całej kategorii oraz dowodem na to, że strategia pasji i jakości jest źródłem sukcesu.

Cztery lata temu zanim Grupa Ambra wprowadziła na rynek Cydr Lubelski, w Polsce cydru w zasadzie nie było i nie była to znana kategoria. Dzisiaj to około 100 mln złotych wartości i około 10 mln litrów, co jest wciąż kroplą  w porównaniu z konsumpcją piwa.

Cydr Lubelski Niefiltrowany to propozycja dla konsumentów, którzy doceniają unikalny smak produktów regionalnych. Grupa wierzy, że dzięki nowemu cydrowi, rynek ten otrzyma świeży impuls do wzrostu.

Już w pierwszym roku Ambra chce sprzedać milion butelek Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego. To możliwe dzięki inwestycjom w Zakład Produkcyjny Ambra w Biłgoraju na Lubelszczyźnie.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Do portfolio marek grupy należą: DORATO, CIN&CIN, EL SOL, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH