Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Dyrektor Trzy Korony Browar Nowosądecki o rozwoju i planach browaru (wywiad)

Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży Trzy Korony Browar Nowosądecki, minibrowaru założonego w 2013 roku w Nowym Sączu, w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl zdradza szczegóły rozwoju i plany na ten rok, mówi o rozbudowie sieci dystrybucji, nowościach piwnych i własnym zakładzie produkcyjnym.

Dyrektor Trzy Korony Browar Nowosądecki o rozwoju i planach browaru (wywiad)
Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży fot. Trzy Korony Browar Nowosądecki

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 26-03-2019, 09:38

Jak zakończył się rok 2018 dla browaru, proszę zdradzić szczegóły rozwoju, jaka była sprzedaż i produkcja piw browaru?  

W roku 2018 sprzedaż Browaru wyniosła 120 tys litrów. Był to wynik o ok. 15 proc. lepszy w stosunku do roku 2017. W tym czasie zmieniła się również struktura naszej sprzedaży. W roku 2018 sprzedaż do klientów zewnętrznych przekroczyła 50 proc. produkcji Browaru.

Jakie plany rozwoju ma browar na ten rok? Ile nowości piwnych planuje, w jakich ilościach, jak może rozwinąć się w tym roku sieć dystrybucji? Jakie jeszcze działania są planowane w tym roku?

Produkujemy klasyczne piwa (7 rodzajów) i trzymamy się sprawdzonych produktów. Rynek dobrze przyjmuje naszą ofertę i w związku z tym nie planujemy wprowadzania nowych gatunków do naszego portfolio w roku 2019. Pracujemy natomiast nad poszerzeniem naszej oferty o piwo bezalkoholowe.

Plany Browaru na rok 2019 zakładają również poszerzenie bazy dotychczasowych klientów oraz przede wszystkim wzrost rozpoznawalności marki. W tym celu w 2019 roku podejmiemy liczne działania marketingowo-reklamowe.

W roku 2018 dystrybucję prowadziliśmy w ramach własnej sieci oraz we współpracy ze specjalistyczną hurtownią.

Na początku bieżącego roku poszerzyliśmy sieć dystrybucji o kolejnego zewnętrznego partnera. Dalszy rozwój dystrybucji planujemy budować w oparciu o partnerów zewnętrznych, ale równolegle chcemy utrzymywać bezpośrednią relację z naszymi partnerami biznesowymi, w czym upatrujemy jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych.

Gdzie oprócz sektora HoReCa sprzedawane są piwa browaru i czy „pozahorecowa” sieć dystrybucji będzie rozwijana?

W dalszym ciągu chcemy aktywnie rozwijać się w segmencie HoReCa, przede wszystkim w regionie Małopolski i Podkarpacia, ale nie wykluczamy również dalszej ekspansji geograficznej. Jeśli natomiast chodzi o rynek detaliczny, jesteśmy obecni w wybranych sklepach alkoholowych i w takich wyselekcjonowanych miejscach w detalu planujemy się pojawiać w 2019 r.

Gdzie browar warzy swoje piwa we własnym zakładzie czy produkcja jest komuś zlecana? Ile wynosi roczna produkcja browaru i moce produkcyjne?

Nasze piwo produkujemy w Nowym Sączu, we własnym zakładzie produkcyjnym. Nie zlecamy produkcji na zewnątrz. Nasze świeżo wyprodukowane, niepasteryzowane piwa można spróbować w restauracji Browar Trzy Korony, która uzupełnia nasz zakład produkcyjny. 

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    Trzy Korony Browar Nowosądecki RSS ALERT    /    Trzy Korony RSS ALERT    /    Michał Patuła RSS ALERT    /    Browar Trzy Korony RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.