Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Emirates zainwestowały 500 mln USD w najlepsze wina

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2014, 11:53

Na pokładach samolotów Emirates pasażerowie wszystkich klas mogą wybierać spośród 60 różnych gatunków wina, szampana i porto pochodzących z winnic z 11 krajów. Przewoźnik przeznaczył do tej pory ponad 500 mln USD na długoterminową inwestycję w wina, które stanowią kluczowy element pokładowego menu.

Linie Emirates nie muszą polegać na pośrednikach przy wyborze win - wewnętrzny zespół specjalistów przewoźnika nawiązał bezpośredni kontakt z najbardziej prestiżowymi château i winiarniami na świecie, starannie selekcjonując wina podawane na pokładzie i zapewniając ich najwyższą jakość.

Traktujemy wino jak doznanie. Pijąc wino na pokładzie nasi pasażerowie chcą poczuć się, jakby znaleźli się w renomowanej restauracji. Nie interesuje ich tylko barwa trunku. Chcą także znać pochodzenie szczepu, rocznik czy historię winnicy. Dlatego kilkanaście lat temu zrezygnowaliśmy z tradycyjnych zamówień i postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce - mówi Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.

Mogliśmy uprościć ten proces i policzyć, ilu butelek potrzebujemy rocznie dla każdej z klas, a potem zorganizować przetarg. Jednak biorąc pod uwagę skalę naszej działalności, nasz wybór byłby ograniczony, ponieważ przepisy nie pozwoliłyby nam na zamówienie potrzebnej ilości wina takiej jakości, jakiej oczekujemy. Wolimy kupować najlepsze wina dostępne na świecie w mniejszych partiach i oferować naszym pasażerom większy wybór najlepszych roczników, mimo że jest to znacznie trudniejsze pod względem logistycznym, począwszy od załadunku samolotu, poprzez aktualizację menu, po szkolenie naszego personelu pokładowego.

Inwestycja długoterminowa

Emirates stosują dynamiczną strategię przy zakupie win i realizują długoterminowy program zamówień najlepszych roczników - tzw. inwestycje en primeur. Zamówienia składane są często zanim wino zostanie zabutelkowane i dostarczone na rynek.

Obecnie przewoźnik przechowuje ponad 1,2 mln butelek wina w swoich piwnicach we francuskiej Burgundii. Niektóre spośród nich będzie można spożyć dopiero za kilkanaście lat.

Wino ma to do siebie, że w każdym roczniku jego ilość jest ograniczona. Dlatego chcemy odpowiednio wcześniej zadbać o zapas najlepszego wina dla naszych pasażerów. Przez lata budowaliśmy relacje z najlepszymi i najbardziej obiecującymi producentami we wszystkich najważniejszych regionach winiarskich świata. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych trunków. Inwestycja jest niewątpliwie ogromna, ale wino i szampan zawsze będą istotną częścią naszej oferty pokładowej. Dlatego myślimy perspektywicznie. To po prostu element naszej starannie zaplanowanej strategii. Tak jak planujemy już rozwój naszej floty i znamy nasze kolejne połączenia, tak samo wiemy, jakie wina będziemy podawać w każdej klasie na danej trasie za cztery lata - mówi Tim Clark.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.