Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2015, 11:32
Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard
fot. Wyborowa SA

Od 1 sierpnia 2015 r. dyrektorem zarządzającym Wyborowa SA oraz regionu Pernod Ricard Central Europe będzie Eric Benoist, aktualnie dyrektor marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers. Zastąpi on Guillaume'a Girard-Reydeta, który z kolei obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Pernod Ricard India.

- Bardzo cieszę się na myśl o nadchodzących zmianach. Czeka mnie sporo wyzwań – między innymi poznanie i zrozumienie tego czym jest Polska Wódka oraz rozwijanie doskonałych wódczanych marek, które znajdują się w portfolio firmy, takich jak rozpoznawalna na całym świecie Wyborowa, czy wprowadzona w tym roku na polski rynek Ostoya. Chcę również wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu - komentuje Eric Benoist.

Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako kierownik marketingu w centrali firmy. W 1997 roku podjął wyzwanie w Hong Kongu, gdzie pracował jako dyrektor marketingu Pernod Ricard Asia, a następnie w 2000 roku został mianowany na dyrektora zarządzającego Pernod Ricard Japan. W 2003 roku objął stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowego w Martell, następnie w Mumm Martell Perrier-Jouët. Od 2009 roku Eric Benoist zajmuje pozycję dyrektora marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.

- Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard – bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky, w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm. W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca polskiej wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą. Cieszę się, że podczas mojego pobytu w Polsce nastąpiły takie zmiany w zakładach produkcyjnych: mogą śmiało pretendować do tytułu najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy - podsumowuje swój czas na stanowisku dyrektora zarządzającego Wyborowej Guilllaume Girard-Reydet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH