Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2015, 11:32
Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard
fot. Wyborowa SA

Od 1 sierpnia 2015 r. dyrektorem zarządzającym Wyborowa SA oraz regionu Pernod Ricard Central Europe będzie Eric Benoist, aktualnie dyrektor marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers. Zastąpi on Guillaume'a Girard-Reydeta, który z kolei obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Pernod Ricard India.

- Bardzo cieszę się na myśl o nadchodzących zmianach. Czeka mnie sporo wyzwań – między innymi poznanie i zrozumienie tego czym jest Polska Wódka oraz rozwijanie doskonałych wódczanych marek, które znajdują się w portfolio firmy, takich jak rozpoznawalna na całym świecie Wyborowa, czy wprowadzona w tym roku na polski rynek Ostoya. Chcę również wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu - komentuje Eric Benoist.

Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako kierownik marketingu w centrali firmy. W 1997 roku podjął wyzwanie w Hong Kongu, gdzie pracował jako dyrektor marketingu Pernod Ricard Asia, a następnie w 2000 roku został mianowany na dyrektora zarządzającego Pernod Ricard Japan. W 2003 roku objął stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowego w Martell, następnie w Mumm Martell Perrier-Jouët. Od 2009 roku Eric Benoist zajmuje pozycję dyrektora marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.

- Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard – bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky, w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm. W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca polskiej wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą. Cieszę się, że podczas mojego pobytu w Polsce nastąpiły takie zmiany w zakładach produkcyjnych: mogą śmiało pretendować do tytułu najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy - podsumowuje swój czas na stanowisku dyrektora zarządzającego Wyborowej Guilllaume Girard-Reydet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.