REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2015, 11:32
Eric Benoist prezesem Wyborowej Pernod Ricard
fot. Wyborowa SA

Od 1 sierpnia 2015 r. dyrektorem zarządzającym Wyborowa SA oraz regionu Pernod Ricard Central Europe będzie Eric Benoist, aktualnie dyrektor marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers. Zastąpi on Guillaume'a Girard-Reydeta, który z kolei obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Pernod Ricard India.

REKLAMA

- Bardzo cieszę się na myśl o nadchodzących zmianach. Czeka mnie sporo wyzwań – między innymi poznanie i zrozumienie tego czym jest Polska Wódka oraz rozwijanie doskonałych wódczanych marek, które znajdują się w portfolio firmy, takich jak rozpoznawalna na całym świecie Wyborowa, czy wprowadzona w tym roku na polski rynek Ostoya. Chcę również wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu - komentuje Eric Benoist.

Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako kierownik marketingu w centrali firmy. W 1997 roku podjął wyzwanie w Hong Kongu, gdzie pracował jako dyrektor marketingu Pernod Ricard Asia, a następnie w 2000 roku został mianowany na dyrektora zarządzającego Pernod Ricard Japan. W 2003 roku objął stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowego w Martell, następnie w Mumm Martell Perrier-Jouët. Od 2009 roku Eric Benoist zajmuje pozycję dyrektora marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.

- Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard – bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky, w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm. W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca polskiej wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą. Cieszę się, że podczas mojego pobytu w Polsce nastąpiły takie zmiany w zakładach produkcyjnych: mogą śmiało pretendować do tytułu najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy - podsumowuje swój czas na stanowisku dyrektora zarządzającego Wyborowej Guilllaume Girard-Reydet.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH