Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash rozwija projekt wpierający sprzedaż piw rzemieślniczych, współpracuje z 11 browarami

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2017, 11:53
Eurocash rozwija projekt wpierający sprzedaż piw rzemieślniczych, współpracuje z 11 browarami
fot. Eurocash

Grupa Eurocash rozwija projekt Piwne Terytoria, czyli kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży piw rzemieślniczych w niezależnych sklepach spożywczych. Piwne terytoria są już obecne w 500 lokalizacjach, a do końca roku ich liczba wzrośnie jeszcze o około 200 placówek. Grupa współpracuje z 11 browarami rzemieślniczymi.

– Z końcem czerwca zakończyliśmy testy projektu, które objęły obszar województwa mazowieckiego. Od lipca koncept ten oferujemy klientom z całej Polski. Dziś Piwne Terytoria można znaleźć już w każdym województwie (najwięcej w mazowieckim, śląskim i podkarpackim), zarówno w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash, jak i w sklepach niezrzeszonych. Szacujemy, że 2017 rok zamkniemy z około 700 lokalizacjami – mówi Magdalena Chwieduk z Eurocash, kierownik projektu.

– Na stałe współpracujemy z 11 polskimi browarami rzemieślniczymi. Wierzymy w długofalową współpracę i wspólny rozwój kategorii piw rzemieślniczych. Dzięki Piwnym Terytoriom niektóre browary po raz pierwszy zyskały możliwość zaprezentowania swoich piw konsumentom w skali całego kraju – dodaje.

Pierwsze Piwne Terytoria zostały otwarte w styczniu tego roku, a w połowie listopada oficjalnie zagościły w 500. polskim sklepie – w Delikatesach Centrum przy ul. Bursaki 29a w Krośnie.

Eurocash podkreśla, że piwa rzemieślnicze to najszybciej rosnący segment rynku piw w Polsce. Ich sprzedaż w sklepach spożywczych napotykała jednak na trudności wynikające m.in. z dużej liczby niewielkich dostawców oraz mnogości piwnych stylów, dlatego też piwa rzemieślnicze oferowane były głównie w sklepach specjalistycznych lub wielkopowierzchniowych. Eurocash jako pierwszy w Polsce zaoferował rozwiązanie wprowadzające tę kategorię do handlu niezależnego.

Piwa z asortymentu Piwnych Terytoriów można kupić nie tylko w sklepach stacjonarnych. Eurocash pracuje też nad rozwojem oferty piw regionalnych i rzemieślniczych dostępnych dla klientów sklepu internetowego Frisco.pl.

Piwne Terytoria to kolejny po Faktorii Win tego typu projekt Eurocash, który wspiera sklepy spożywcze w konkurencji z dyskontami i sklepami wielkopowierzchniowymi. W ciągu czterech lat Faktoria Win zrewolucjonizowała sprzedaż win stołowych w małych i średnich sklepach, istotnie przyczyniając się do znaczącego wzrostu sprzedaży tej kategorii w sklepach małoformatowych.

Grupa Eurocash to największa w Polsce firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wiktor 27-11-2017, 23:49:
To nie jest POlSKA firma. Wprowadzamy odbiorcow w błąd.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH