REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Faktoria Win: Wzrost kategorii win stołowych w małych sklepach podwoił się dzięki nam

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2016, 11:48
Faktoria Win: Wzrost kategorii win stołowych w małych sklepach podwoił się dzięki nam
fot. Faktoria Win

Faktoria Win w ciągu trzech lat działalności znalazła się w 4000 sklepów. Twórcy marki za cel postawili sobie zmianę systemu sprzedaży wina w małych i średnich sklepach. Marka podkreśla, że przyczyniła się do wzrostu kategorii win stołowych w małych sklepach.

REKLAMA

30 listopada w Delikatesach Centrum w Elblągu zostanie otwarty 4000 sklep z Faktorią Win. W tym samym czasie rozpocznie się kampania świąteczna marki, która obejmie m.in. spoty video na Facebooku, aktywację konsumencką, działania pr i promocję w sklepach. Marka pozostaje cały czas w fazie dynamicznego rozwoju i w roku 2017 planuje kolejne otwarcia oraz działania komunikacyjne.

Faktoria Win przyczyniła się także do wzrostu kategorii win stołowych w małych sklepach, który w tym roku w porównaniu do roku 2015 jest 2 razy większy i wynosi prawie 13 proc. (wg. Nielsen, Total Poland, MAY 2016).

Faktoria Win od początku postawiła na duże, niespotykane dotąd w kategorii, uproszczenie. Z badań rynku wynikało, że kategoria win jest na tyle skomplikowana, że sama w sobie stanowi barierę zarówno dla sprzedających jak i kupujących. Zespół marki zaprojektował specjalne półki z winem dostosowane do różnych potrzeb klientów. Podział win na okazje i przejrzysta prosta nawigacja po raz pierwszy pojawiły się na polskim rynku.

Właścicielom sklepów marka Faktoria Win zaproponowała efektywny model całkowitego outsourcingu sprzedaży wina. To dzięki ich zaufaniu, Faktoria jest obecna w 4000 polskich sklepów. W sklepach z półkami marki średni wzrost sprzedaży wina wynosi 30 proc., zdarzają się i takie, w których wzrost przekracza 100 proc.

Z rozwiązania korzystają głównie małe i średnie sklepy, ale można je także spotkać w sieciach: Delikatesy Centrum, 1 minute, Groszek, Lewiatan, Eko, Abc, PSD oraz na stacjach: Orlen i Shell, Lukoil, Statoil.

Faktorię Win wyróżnia również sposób komunikacji z konsumentami np. poprzez bezpłatny magazyn. Publikacja wydawana jest w zależności od numeru w nakładzie między 50 0000 a 100 000, co czyni ją największym wydawnictwem kategorii.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 113) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 215)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH