Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firma Jantoń mocno wchodzi w sezon jesionno-zimowy z Grzańcem Galicyjskim

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-10-2017, 16:05
Firma Jantoń mocno wchodzi w sezon jesionno-zimowy z Grzańcem Galicyjskim
fot. spółka Jantoń

Firma Jantoń po tegorocznym przejęciu marki Grzaniec Galicyjski mocno wchodzi w nadchodzący sezon i dla konsumentów przygotowała dwa nowe warianty: miodowy i bezalkoholowy. Liderem marki pozostaje klasyczna odmiana Grzańca Galicyjskiego.

- Wariant miodowy to nawiązanie do XVI-wiecznych tradycji grzańców robionych na bazie miodu i wina. To odmiana idealnie wpisująca się w DNA marki, której głównym założeniem są tradycja, naturalne składniki i najwyższa jakość – mówi Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń, producenta Grzańca Galicyjskiego.

- Grzaniec Galicyjski bezalkoholowy z dodatkiem miodu i soku z cytryny to z kolei, pierwszy na rynku w tej kategorii produkt skierowany do konsumentów, którzy lubią smak i aromat wina grzanego, jednak preferują napoje bezalkoholowe. Dzięki dodatkowi miodu i soku z cytryny to doskonała recepta na chłodne wieczory – dodaje.

Spółka Jantoń po tegorocznym przejęciu marek PWI Vinfort stała się właścicielem dwóch największych marek w segmencie win grzanych: Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane. To nie przypadek, że Grzaniec Galicyjski stał się częścią portfolio firmy Jantoń.

– To marka, której bogata historia, przywiązanie konsumentów do produktu i najwyższa jakość od zawsze były przez nas szanowane i podziwiane. Między innymi dlatego, że jest to zgodne z naszymi wartościami od lat prowadziliśmy próby włączenia jej do naszego portfela asortymentowego. Jesteśmy dumni, iż pomimo bezpośredniej konkurencji, udało nam się przeprowadzić ten proces w formule Fair Play i atmosferze wzajemnego szacunku – mówi Jakub Nowak.

Firma Jantoń podkreśla, że Grzaniec Galicyjski, marka znana na rynku od 1995 roku, to jedyny produkt w swojej kategorii, który tworzony jest ściśle według tradycyjnej receptury. Jest też najbardziej rozpoznawalnym i najlepiej sprzedającym się winem grzanym na polskim rynku.

Spółka Jantoń powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD.

Jantoń to producent takich marek jak: Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lui 06-10-2017, 10:30:
Niech sie naucza robic produkt stabilny jakosciowo .grzaniec jest raz slodki jak syrop do kandyzacji owocow czasem normalny innym razem malo korzenny smak ..
Loteria

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH