Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Fresco Frizzante z nową kampanią i konkursem. Do wygrania wakacje na Sycylii

Marka Fresco, jeden z liderów na polskim rynku wina, już teraz rozpoczyna kolejną edycję kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”. Tym razem do współpracy weszła firma Limango.  Kampania wraz z towarzyszącym konkursem potrwa do 18 sierpnia, a nagrodą główną jest wyjazd np. na Sycylię dla czterech osób.

Fresco Frizzante z nową kampanią i konkursem. Do wygrania wakacje na Sycylii
fot. materiały prasowe

Kampania „Wszystko dla orzeźwienia” to kolejna odsłona akcji konsumenckiej Fresco, która wystartowała 3 czerwca. Tegoroczna edycja dedykowana jest standardowym i owocowym smakom Fresco Frizzante, również w małych, 250 ml opakowaniach.

Konkurs wspierający kampanię realizowany jest we współpracy z firmą Limango.

– Nasz tegoroczny konkurs nosi tytuł „Przejdź na stronę orzeźwienia!”. Nagrodą gwarantowaną dla każdego jest 50 zł w prezencie na letni shopping w sklepie internetowym Limango. Wystarczy tyko wejść na naszą stronę www i podać swój adres mailowy. Innym, nieco bardziej angażującym działaniem jest podjęcie wyzwania w postaci rozwiązania quizu i przesłania zdjęcia pokazującego czym dla zgłaszających się osób jest orzeźwienie. Codziennie można wygrać 400 zł na zakup odzieży i dodatków, a także letnich akcesoriów oraz gadżetów w sklepie internetowym. Nagrodą główną z kolei jest bon od wakacje.pl na kwotę 12 tys. złotych na dowolny wyjazd. Wygra go ta osoba, której nadesłanie zdjęcie okaże się najlepsze i najbardziej kreatywne. Jako marka gorąco zapraszamy do udziału w konkursie, a szczęśliwego zwycięzcę zachęcamy do wyjazdu na gorącą Sycylię wraz z grupą przyjaciół – mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager firmy AMBRA S.A.

Tegoroczna kampania to już trzecia odsłona akcji, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Edycja 2019 zostanie wsparta działaniami w internecie oraz w tradycyjnych kanałach sprzedaży. 

Kampania promocyjna dedykowana jest Fresco Frizzante, w skład której wchodzi pięć wariantów smakowych: Fresco Frizzante Rose, White, Red oraz Fresco Frizzante Frutti – Fragola i Mango, o niższej zawartości alkoholu wynoszącej 5,5%. Cała gama Fresco Frizzante dostępna jest w klasycznych 0,75 l opakowaniach oraz kompaktowych 250 ml buteleczkach.

Cena rekomendowana: 11, 99 zł / 0,75 l, 4, 99 zł / 025 l.

Grupa AMBRA jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA to przykłady marek, które należą do Grupy

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    Fresco Frizzante RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    konkurs RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.