Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Godzina Mistrzów Ż – nowa kampania i konkurs marki Żywiec

Marka Żywiec rozpoczęła właśnie aktywację – Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca.

Godzina Mistrzów Ż – nowa kampania i konkurs marki Żywiec
fot. materiały prasowe

Godzina Mistrzów Ż ma docenić kunszt Browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej, którzy już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej degustacji.

Bohaterami kampanii i konkursu „Godzina Mistrzów Ż” są autentyczni browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej, którzy stoją za recepturami piwnych specjalności Żywca. Celem akcji jest odkrywanie przed konsumentami bogactwa piwnego świata oraz tajników warzenia piwa. Jednym z nich jest Godzina Ż, podczas której żywieccy piwowarzy spotykają się, aby sprawdzić jakość warzonego piwa i upewnić się, że każda partia spełnia najwyższe wymogi.

Od 26 listopada do 16 grudnia br. na stronie style.zywiec.com.pl każdy dorosły wielbiciel piwa Żywiec może wziąć udział w konkursie „Godzina Mistrzów Ż”. Codziennie, punktualnie o godzinie 19.00, publikowane jest nowe zadanie, aktywne jedynie przez godzinę. Aby mieć szansę na wygraną, należy wejść na stronę marki między 19.00 a 20.00 i odpowiedzieć na zadane pytanie. Każdego dnia do wygrania jest ręcznie robiony zegarek marki Plantwear oraz szklanki do piwa dedykowane poszczególnym gatunkom piwnych specjalności Żywca. Obecnie dostępne są: Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i tegoroczna nowość – Żywiec Sesyjne IPA.

Aktywacji towarzyszy kampania w internecie i mediach społecznościowych. Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT    /    piwo Żywiec RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.182.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.