Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Ambra: największa grupa konsumentów napojów musujących takich jak Piccolo to dzieci 4-6 lat

Największą grupę konsumentów bezalkoholowych napojów musujących dla dzieci, takich jak Piccolo, stanowią 4-6 latkowie – wynika z informacji przekazanych przez Grupę Ambra.

Grupa Ambra: największa grupa konsumentów napojów musujących takich jak Piccolo to dzieci 4-6 lat
fot. za ambra.com.pl

Piccolo to jedna z najbardziej kultowych dziecięcych marek na polskim rynku. Jest  prekursorem kategorii, posiadającym 68 proc. wartościowego udziału w rynku bez dyskontów. Cieszy się zaufaniem już drugiego pokolenia rodziców.

Jak wynika z badań przeprowadzonych dla Grupy Ambra największą grupę konsumentów napojów musujących dla dzieci (28%) stanowią 4-6 latkowie, jednak Piccolo towarzyszy podczas wyjątkowych okazji również dzieciom w wieku 4-16 lat.

Okoliczności do sięgania po bezalkoholowe bąbelki jest wiele. Do najbardziej popularnych zaliczają się sylwester oraz urodziny dziecka – tak wskazuje 90% polskich mam. Na przeciętnego konsumenta musujących napojów bezalkoholowych przypada jednak średnio 7 różnych wydarzeń do jego zakupu w skali roku (Raport z badania IQS dla AMBRA S.A., czerwiec 2017r Napoje musujące dla dzieci – profil konsumenta).

Piccolo oferuje cztery smaki:  truskawkowy, brzoskwiniowy, wiśniowy oraz tropikalny.

– Piccolo to prawdziwy ekspert od szalonych dziecięcych imprez. Rodzicom kojarzy się ze słodkim smakiem dzieciństwa i beztroskimi chwilami, dzieciom natomiast z wesołą, nieskrępowaną zabawą. Piccolo łączy pokolenia i na tym nam właśnie zależy. W dzisiejszych czasach wspólnie spędzane momenty są największą wartością. Żadna ważna okazja nie może się obejść bez słodkiego smaku truskawki, bąbelków i wystrzału korka – podkreśla Anna Wiśniak, Senior Brand Manager Ambra SA.

Grupa AMBRA jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA to przykłady marek, które należą do Grupy i są liderami pod względem sprzedaży w swoich segmentach rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wina musujące dla dzieci RSS ALERT    /    szampan dla dzieci RSS ALERT    /    szampan bezalkoholowy RSS ALERT    /    Piccolo RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Anna Wiśniak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.15.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.