REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Ambra przestaje na razie rozwijać sieć sklepów Centrum Wina

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2015, 11:30
Grupa Ambra przestaje na razie rozwijać sieć sklepów Centrum Wina
fot. Centrum Wina

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win, na razie przestaje rozwijać sieć sklepów winiarskich Centrum Wina i chce wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej.

REKLAMA

- Mamy około 25 sklepów Centrum Wina i chcemy teraz łączyć potencjał winezja.pl z naszą bazą klientów Kocham Wino - mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.

- Chcielibyśmy więcej zarabiać na tych naszych 25 sklepach i nie myślimy o tym, żeby wyjść z tymi sklepami do mniejszych miast, tylko przez najbliższe dwa lata popracować na synergii dostarczania win do klientów przez internet - dodaje.

Jeszcze rok temu grupa zapowiadała ekspansję sklepów Centrum Wina i inwestycje w kolejne lokalizacje. Zapewniała, że nie planuje spowolnienia rozwoju.

Centrum Wina to największa w Polsce sieć specjalistycznych sklepów winiarskich i integralna część Grupy Ambra, która jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej.

Centrum Wina powstało 15 lat temu i jest największym importerem wina w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 1000 gatunków win w różnych przedziałach cenowych z 50 najważniejszych regionów winiarskich z całego świata od ponad 100 wyselekcjonowanych dostawców.

To również największa sieć 25 sklepów winiarskich zlokalizowanych głównie w centrach handlowych 11 największych polskich miast, w których codziennie na klientów czeka blisko 50 doradców i ekspertów winiarskich.

Liczba uczestników programu KOCHAM WINO stale rośnie i w roku 2014 przekroczyła już 40 tys. członków, a udział ich zakupów w sprzedaży sieci przekroczył 30 proc.

Ok. 90.000 butelek wina co miesiąc Centrum Wina dostarcza do 2.000 restauracji. Centrum Wina jest bowiem jednym z głównych dostawców wina do hoteli, restauracji i barów.

Głównym rynkiem działalności Grupy Ambra jest Polska, ale grupa funkcjonuje również w Rumunii, Czechach i na Słowacji. Rynek krajowy w ostatnim roku obrotowym odpowiadał za 84 proc. przychodów ze sprzedaży całej grupy kapitałowej Ambra.

Wśród marek własnych posiadanych przez spółkę Ambra są: Dorato, CIN&CIN, EL Sol, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH