REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2016, 13:14
Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji
Piotr Kaźmierczak, wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy Ambra fot. Ambra

Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji, otworzy niedługo kolejny sklep Centrum Wina i spodziewa się też umocnienia pozytywnych synergii sklepu i portalu winezja.pl – wynika z wypowiedzi członków zarządu Grupy Ambra.

REKLAMA

-  Rozwijamy kanały dystrybucji premium - sklepy CENTRUM WINA i sprzedaż pod marką CENTRUM WINA do gastronomii – sygnalizują członkowie zarządu Grupy Ambra.

- Sieć sklepów Centrum Wina obejmuje 24 placówki. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie sklepu w nowej Galerii Północnej w Warszawie – mówią.

A w jakim tempie rośnie sprzedaż Ambry w kanale internetowym?

- Sprzedaż spółki Winezja.pl rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zdecydowanie powyżej dynamiki całego rynku. Oczekujemy kontynuacji tego trendu z uwagi na niski udział tego kanału sprzedaży w Polsce w porównaniu do innych rynków europejskich. Pozytywny wpływ będą mieć również synergie z siecią sklepów CENTRUM WINA – dodają członkowie zarządu Ambry.

Podkreślają, że marka Centrum Wina jest dla grupy najważniejszą marką z segmentu premium i jest liderem sprzedaży detalicznej win premium do polskich konsumentów jak również wiodącą marką handlową dla tego segmentu win do gastronomii.

- W ramach strategii premium budujemy jednocześnie markę programową jaką jest Kocham Wino - program, w którym uczestniczy już blisko 100 tysięcy miłośników wina. Rozwój Centrum Wina i Kocham Wino jest jednym z priorytetów naszej strategii z uwagi na nadal duży niewyczerpany potencjał tego segmentu – zaznaczają prezes Robert Ogór i wiceprezes Piotr Kaźmierczak.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Do portfela marek grupy należą m.in.: Dorato, Cin&Cin, EL Sol, Piccolo, Cydr Lubelski i Pliska.

Oferta Ambry opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile, a także Australii.

Grupa Ambra ma ok. 20 proc. udziału w polskim rynku wina, czyli ok. dwukrotnie więcej niż najbliższy konkurent, do których zaliczają się m.in. CEDC, Bartex, Martini Bacardi i Henkell Polska.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH