Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2016, 13:14
Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji
Piotr Kaźmierczak, wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy Ambra fot. Ambra

Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji, otworzy niedługo kolejny sklep Centrum Wina i spodziewa się też umocnienia pozytywnych synergii sklepu i portalu winezja.pl – wynika z wypowiedzi członków zarządu Grupy Ambra.

-  Rozwijamy kanały dystrybucji premium - sklepy CENTRUM WINA i sprzedaż pod marką CENTRUM WINA do gastronomii – sygnalizują członkowie zarządu Grupy Ambra.

- Sieć sklepów Centrum Wina obejmuje 24 placówki. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie sklepu w nowej Galerii Północnej w Warszawie – mówią.

A w jakim tempie rośnie sprzedaż Ambry w kanale internetowym?

- Sprzedaż spółki Winezja.pl rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zdecydowanie powyżej dynamiki całego rynku. Oczekujemy kontynuacji tego trendu z uwagi na niski udział tego kanału sprzedaży w Polsce w porównaniu do innych rynków europejskich. Pozytywny wpływ będą mieć również synergie z siecią sklepów CENTRUM WINA – dodają członkowie zarządu Ambry.

Podkreślają, że marka Centrum Wina jest dla grupy najważniejszą marką z segmentu premium i jest liderem sprzedaży detalicznej win premium do polskich konsumentów jak również wiodącą marką handlową dla tego segmentu win do gastronomii.

- W ramach strategii premium budujemy jednocześnie markę programową jaką jest Kocham Wino - program, w którym uczestniczy już blisko 100 tysięcy miłośników wina. Rozwój Centrum Wina i Kocham Wino jest jednym z priorytetów naszej strategii z uwagi na nadal duży niewyczerpany potencjał tego segmentu – zaznaczają prezes Robert Ogór i wiceprezes Piotr Kaźmierczak.

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Do portfela marek grupy należą m.in.: Dorato, Cin&Cin, EL Sol, Piccolo, Cydr Lubelski i Pliska.

Oferta Ambry opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile, a także Australii.

Grupa Ambra ma ok. 20 proc. udziału w polskim rynku wina, czyli ok. dwukrotnie więcej niż najbliższy konkurent, do których zaliczają się m.in. CEDC, Bartex, Martini Bacardi i Henkell Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 481) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH