Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Carlsberg ma nowe cele zrównoważonego rozwoju do 2030 r.

Grupa Carlsberg ogłosiła w czerwcu nowe cele zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Together Towards ZERO”. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa zminimalizuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich lokalizacjach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw.

Grupa Carlsberg ma nowe cele zrównoważonego rozwoju do 2030 r.
fot. Carlsberg

Etap pośredni do 2022 roku zakłada m.in. wykorzystywanie energii elektrycznej pochodzącej wyłącznie ze źródeł odnawialnych.
 
- Światowe wyzwania, takie jak zmiany klimatyczne czy niedostateczne zasoby wody, wymagają zdecydowanego wspólnego działania. Dzięki celom „Together Towards ZERO” w ramach naszej strategii SAIL’22, ustanawiamy w branży nowe standardy dla zrównoważonego rozwoju, opartego na wspólnocie działania i osiągnięciach nauki – mówi Cees’t Hart, prezes zarządu Grupy Carlsberg.

- Together Towards ZERO” to bardzo ambitne cele. Jestem pewien, że ich osiągnięcie w efekcie poprawi naszą wydajność, zmniejszy ryzyko i pozwoli na stworzenie bardziej elastycznego modelu biznesowego, który będzie służył zarówno środowisku, jak i społecznościom lokalnym, w których funkcjonujemy – dodaje.

Nowe cele są odpowiedzią na konieczność ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i potrzebę edukacji konsumentów w zakresie odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Priorytety „Together Towards ZERO” są częścią globalnej strategii SAIL’22 Grupy Carlsberg.

Cele „Together Towards ZERO” zostały opracowane we współpracy z uznanymi ekspertami m.in. z Carbon Trust oraz WWF International. Są one również spójne z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ  i ustaleniami konferencji klimatycznej w Paryżu.

Celem Grupy jest ograniczenie zużycia wody w browarach o 25 proc. do roku 2022 (wobec roku 2015), a do roku 2030 - o 50 proc. Grupa Carlsberg podejmie też współpracę z partnerami w celu odpowiedzialnego gospodarowania wodą w browarach, które znajdują się na terenach z ograniczoną dostępnością do wody (Azja).

Carlsberg wyznaje też zasadę, że należy zapobiegać nadużywaniu alkoholu i jego nieodpowiedzialnej konsumpcji, szczególnie przez kierowców, kobiety w ciąży i osoby niepełnoletnie. Tego typu nieodpowiedzialne zachowania są często wynikiem wielu czynników społecznych i indywidualnych. Carlsberg podejmuje szereg działań, których celem jest edukacja nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Nowe cele zakładają też, że do 2022 roku konsumenci będą mieli 100 proc. możliwości wyboru wariantów piw bezalkoholowych, dostęp do informacji o wartościach odżywczych na opakowaniach i w Internecie.

Dodatkowo działania edukacyjne nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu będą prowadzone na wszystkich rynkach, na których działa firma, zarówno poprzez kampanie własne, jak i we współpracy z partnerami, tak, by skutecznie dotrzeć do konsumentów wybierających piwa Grupy Carlsberg.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Carlsberg RSS ALERT    /    Carlsberg Group RSS ALERT    /    Cees 't Hart RSS ALERT    /    Tom Delay RSS ALERT    /    Jochem Verberne RSS ALERT    /    Carbon Trust RSS ALERT    /    WWF International RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.