Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec chce umocnić pozycję marki Tatra na rynku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-08-2014, 13:31

Grupa Żywiec na fali rozwoju segmentu piw niepasteryzowanych w Polsce chce umocnić pozycję marki Tatra na rynku i startuje ze swoim pierwszym niepasteryzowanym piwem dostępnym w całej Polsce. To kontynuacja strategii Grupy Żywiec budowania różnorodności i zakresu oferty.

Grupa zdecydowała się na poszerzenie portfolio marki Tatra o produkt z segmentu piwnych specjalności. Wprowadza na rynek nowy wariant piwa - Tatra Niepasteryzowane, piwo o lżejszym charakterze niż Tatra Jasne Pełne.

Piwo Tatra Niepasteryzowane jest pierwszym piwem niepasteryzowanym Grupy Żywiec dostępnym w całej Polsce.

Wprowadzenie piwa Tatra Niepasteryzowane stanowi rozszerzenie oferty dla konsumentów marki, otwierając segment piw niepasteryzowanych dla odbiorców kategorii z niższej średniej półki cenowej. Jest też kontynuacją strategii Grupy Żywiec budowania różnorodności i zakresu proponowanej oferty.

- Dynamiczny rozwój segmentu piw niepasteryzowanych w Polsce był dla nas sygnałem, że nasi konsumenci oczekują różnorodności i nowości. Z badań wynika, że szerokie grono piwoszy bardzo dobrze ocenia naszą propozycję i deklaruje wysoką chęć zakupu. Jestem przekonana, że prawdziwi, mocni faceci z charakterem, docenią znakomity chmielowy smak i naturalnie orzeźwiające nuty nowej Tatry, a jej sukces przyczyni się do umocnienia pozycji marki na rynku - mówi Barbara Rychel, marketing manager marki Tatra i Marek Regionalnych.

Marka Tatra dotychczas była dostępna w dwóch odmianach: Jasne Pełne i Mocne.

Nowa Tatra trafia do sklepów sierpniu 2014 r. Jest dostępna w butelkach 0,5 l i czteropakach puszki 0,5 l.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce, należący do Grupy Heineken. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie.

Marką flagową firmy jest Żywiec. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Piotrek 29-08-2014, 11:11:
Już 100 razy bardziej wolę Kasztelana od tych sików. Początkowo był Leżajsk Niepasteryzowane który był duuużo lepszy. Dlaczego Żywiec nie wypromował tego Leżajska na całą Polskę? Później wprowadził Kujawiaka niepasteryzowane ale jego szata graficzna przypominała Kasztelana i Carlsberg prawdopodobnie pozwał Grupę Żywiec za podobieństwo w szacie graficznej. Ta Tatra Niepasteryzowane będzie raczej z kilka miesięcy i wycofają ze sprzedaży.
  • JArek 28-08-2014, 23:22:
Jaka masakra ...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH