Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r.

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-01-2018, 15:12
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r.
fot. Shutterstock

Grupa Żywiec oraz Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w całym 2017 roku w porównaniu z rokiem 2016 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w całym 2017 roku do 333,1 mln zł z 307,5 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wyniosły w 2017 roku 263,5 mln zł wobec 243 mln zł w 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH