Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r.

Grupa Żywiec oraz Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w całym 2017 roku w porównaniu z rokiem 2016 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r.
fot. Shutterstock

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w całym 2017 roku do 333,1 mln zł z 307,5 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wyniosły w 2017 roku 263,5 mln zł wobec 243 mln zł w 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    wydatki na reklamę piwa RSS ALERT    /    reklama piwa RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.