Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec ma mocny plan na sezon letni

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-04-2017, 09:49
Grupa Żywiec ma mocny plan na sezon letni
fot. Grupa Żywiec

Grupa Żywiec przygotowała na tegoroczny sezon piwny bogatą ofertę piw dla konsumentów i plan marketingowy, aby wygrać nadchodzący sezon i dalej budować wartość kategorii.

Wraz z większą liczbą ciepłych i słonecznych dni wiosną, w ostatnich latach sezon piwny się wydłuża, ale nadal zdecydowana większość piwa sprzedaje się w miesiącach od maja do września.

Flagowa marka Żywiec, po zrealizowanej z sukcesem w ubiegłym roku kampanii “Chce się Ż” zaczyna sezon z nową odsłoną komunikacji pod hasłem „Ż jest za krótkie żeby”. Marka, która została uznana za najsilniejszą markę w kategorii alkoholi, będzie w tym roku nadal umacniać pozycję lidera w segmencie premium poprzez dalszy rozwój specjalności i popularyzację kultury piwnej.

Żywiec będzie także kontynuować inwestycje w wariant bezalkoholowy, który znacznie przyczynił się do rozwoju tego segment w Polsce.

Wykorzystując rosnące zainteresowanie konsumentów piwem o niższej zawartości alkoholu, po raz pierwszy w historii marki w Polsce, Heineken wprowadził na rynek nowy wariant Heineken 3. To zupełnie nowa na naszym rynku kategoria piw o średniej zawartości alkoholu, której rozwój powinien przyciągnąć do marki nowych konsumentów. Produkt ten wzbogaci ofertę Grupy Żywiec dla tych, którzy poszukują lżejszych piw.

Zachęcona dotychczasowych sukcesem Warki Radler, lidera segmentu miksów piwnych z udziałem w rynku na poziomie 59 proc. (dane za Nielsen), na nadchodzący sezon Grupa Żywiec wprowadziła nowy wariant smakowy Warka Radler Malina z Cytryną. To już piąty wariant w portfolio marki.

Inwestycje w marki regionalne

W tym sezonie Grupa Żywiec będzie kontynuować również inwestycje w marki regionalne.

Po zdobyciu pozycji lidera w Warszawie i województwie mazowieckim, marka Królewskie będzie umacniać swoją pozycję poprzez innowacyjną komunikację i opakowania nawiązujące do poszczególnych dzielnic Warszawy oraz rozwój wariantu niefiltrowanego.

Specjal, najpopularniejsza marka w północnej Polsce, także będzie wspierana innowacyjną kampanią wykorzystującą legendy Północy reklamie oraz w formie komiksu na puszkach. Piwo Specjal jest już dostępne w trzech wariantach: Jasne Pełne, Mocne i Niefiltrowane z Rokitnikiem.

Po obiecującym wprowadzeniu na rynek wariantów piwa Leżajsk (Chmielowe oraz Leżajsk Pszeniczne Klarowne), w tym sezonie marka skoncentruje się bardziej na wariancie podstawowym Jasne Pełne podkreślając w komunikacji region pochodzenia marki Podkarpacie.

Segment cydrów

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 475) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH