REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Żywiec: Mocny wzrost sprzedaży piwa Warka Radler

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2013, 14:32

Grupa Żywiec zwiększyła od początku 2013 roku sprzedaż piwa Warka Radler o 48 proc. w porównaniu do sprzedaży całego roku 2012. Już po 3 miesiącach, w szczycie sezonu, zdobyła ponad 1,5 mln stałych konsumentów.

REKLAMA

- W szczycie piwnego sezonu, czyli w czerwcu, lipcu i sierpniu 2013 r., sprzedaliśmy o 36 proc. więcej Warki Radler niż w tym samym okresie 2012 roku - podkreśla Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy Żywiec.

- Ważny udział w tym wyniku ma także Warka Radler Jabłko - nowy, typowo polski, jabłkowy smak, wprowadzony wiosną tego roku jako uzupełnienie klasycznego smaku cytrusowego - dodaje.

Według informacji Grupy Żywiec sprzedaż Warki Radler była znacząco wyższa, niż wszystkich radlerów konkurencji łącznie i zdobyła pozycję lidera tej kategorii.

Grupa Żywiec podkreśla, że Warka Radler - jeden z 20 radlerów wprowadzonych na światowy rynek przez Grupę HEINEKEN w latach 2011-2012 w ramach strategii innowacji. Lato 2013 umocniło pozycję Warki Radler w Polsce i na świecie.

Warka Radler, mix piwa z lemoniadą, pojawił się na rynku wiosną 2012 r.

Od kwietnia do sierpnia 2013 r. Grupa Żywiec sprzedała ponad 100 tysięcy hektolitrów jabłkowego radlera, czyli w przeliczeniu na butelki - 20 mln sztuk.

Nowy smak Warki Radler nie tylko nie ograniczył sprzedaż klasycznego radlera o smaku cytrusowym, ale znakomicie ją wsparł. Jabłkowy radler w wynikach za ten rok stanowi prawie jedną trzecią całego wolumenu sprzedaży.

Sukces Warki Radler sięga daleko poza granice kraju. Wyniki sprzedaży od stycznia do sierpnia umocniły także jej międzynarodową sławę, jako najlepiej na świecie sprzedającego się radlera w Grupie HEINEKEN.

W Austrii, kraju numer dwa na tej liście, gdzie mix piwa z lemoniadą jest znany od lat, Grupa HEINEKEN sprzedała niemal 25% mniej radlera niż w Polsce. W Europie Środkowo-Wschodniej Warka Radler stanowi jedną czwartą całego wolumenu sprzedaży radlerów Grupy HEINEKEN.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bercik 04-10-2013, 11:28:
Leon tak się generuje sprzedaż :) Stokujesz detal tradycyjny hurt i modern trade na setki hl, a potem chwalisz się dynamiką rok do roku i akcje rosną. To, że towar leży na półkach i ludzie się za nim nie zabijają to już inna brocha :P
  • Leon 04-10-2013, 09:08:
To powiedzcie mi dlaczego terminuje się na sklepach ? Ciekawe jakie jeszcze bajki sobie GŻ napisze ;)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH